تاریخ: ۱۰:۴۸ :: ۱۳۹۶/۱۰/۰۵

فیفا اعلام کرد که بیش از ۲.۳ میلیون درخواست بلیت برای جام جهانی ۲۰۱۸ در طی دو هفته‌ دریافت کرده است.

به نقل از TASS، در دومین دوره از فروش بلیت‌های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه بیش از ۲.۳ میلیون درخواست بلیت ثبت شده است. از پنجم دسامبر دوره دوم فروش بلیت‌های جام جهانی ۲۰۱۸ آغاز شده است.

فیفا در بیانیه‌ای اعلام کرد که بیش از دو میلیون و ۳۰۰ هزار درخواست بلیت از پنجم دسامبر داشتیم. بیشتر این درخواست‌ها از کشور روسیه و بعد از آن از کشورهای آرژانتین ، مکزیک، پرو، برزیل، کلمبیا، آمریکا ، ‌اسپانیا، آلمان، مصر و چین بوده‌اند. فیفا همچنین تعدادی بلیت را به افراد معلول اختصاص داد که با توجه به گنجایش صندلی‌ها برای این افراد تهیه شده‌اند.

در دور اول فروش بلیت‌ها ۷۴۲ هزار و ۷۶۰ بلیت واگذار شدند. با درخواست دولت روسیه تمام افرادی که قصد تماشای بازی‌های جام جهانی ۲۰۱۸ را دارند باید Fan – ID دریافت کنند و مدارک لازم برای هواداران را داشته باشد. از هواداران خواسته شد تا هر چه‌ سریع‌تر برای گرفتن این ID کارت درخواست دهند. آنها باید ابتدا تایید خرید بلیت را دریافت کنند.

در روز یکم دسامبر مراسم قرعه‌کشی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه در کاخ کرملین برگزار شد. ۳۲ تیم حاضر در جام جهانی در هشت گروه تقسیم شدند. روسیه ۱۱ شهر را برای میزبانی جام جهانی انتخاب کرده است که عبارتند از مسکو، سن پترزبورگ، سوچی، کازان، سارانسک، کالینینگراد، ولگوگراد، روستوف اون دون، نیژی نووگورود، یکاترینبورگ  و سامارا.

مسابقات جام جهانی ۲۰۱۸ از ۱۴ ژوئن تا ۱۵ جولای در ۱۲ استادیوم مختلف برگزار می‌شود. دو استادیوم در پایتخت روسیه هستند.

منبع:ایسنا

print
برچسب ها:

پاسخی بگذارید