تاریخ: ۱۲:۵۱ :: ۱۴۰۲/۰۱/۱۶
جمع آوری گاردریل‌ها از جاده‌های مازندران

اداره کل راهداری مازندران از جمع آوری گاردریل‌های محور‌های ارتباطی استان خبر داد.

به گزارش اقتصاد گستر شمال،محسن محمدنژاد معاون راهداری اداره کل راهداری مازندران از جمع آوری گاردریل‌های محور‌های ارتباطی استان خبر داد و گفت: جلسات هماهنگی با دستگاه‌های ذیربط شامل پلیس راه، هلال احمر، اورژانس و دفتر فنی استانداری نیز برگزار شد تا هماهنگی بیشتری انجام گیرد.

او با بیان اینکه در راستای ایمن‌سازی محور‌های ارتباطی مازندران جمع آوری گاردریل‌ها و نصب نیوجرسی را در طول سال گذشته انجام و در امسال نیز این طرح ادامه خواهد یافت، افزود: اولویت جایگزینی نیوجرسی با محور‌های پُرتردد است.

محمدنژاد ارتقاء امنیت جاده‌ها را مهم‌ترین دلیل جایگزین کردن نیوجرسی دانست و گفت: با توجه به تردد سالانه میلیون‌ها مسافر و گردشگر در جاده‌های مازندران و بالا بودن میزان تصادفات، یکی از راه‌های کاهش خسارات ناشی از تصادفات و افزایش امنیت جاده‌ها جایگزینی نیوجرسی به جای گاردریل است.

او افزود: عملیات جایگزینی نیوجرسی به جای گاردریل در جاده‌های این استان ادامه دارد و تاکنون عملیات جایگزینی نیوجرسی به جای گاردریل در برخی از محور‌های استان از جمله محورهای؛ کمربندی غربی قائمشهر، آمل _ محمودآباد، آمل _ بابل، قائمشهر _جویبار، ساری_قائمشهر، کمربندی نکا، محور سوادکوه و مناطق پرتگاهی محور هراز اجرایی شد.

محمدنژاد همچنین از ایجاد کارگاه تابلوسازی در این اداره کل خبر داد و گفت: با ایجاد کارگاه تابلوسازی در اداره کل، علائم را بصورت امانی بازسازی و در نقاط پُرحادثه نصب کردیم.

print

پاسخی بگذارید