تاریخ: ۲۳:۴۶ :: ۱۳۹۸/۰۴/۱۵
خروج تدریجی زمین‌خواران از لاهیجان

فرماندار لاهیجان گفت: اقدامات موثری انجام شده و بعضی زمین خواران بتدریج در حال جمع کردن بساط خود از شهرستان هستند.

سیداسماعیل میرغضنفری روز شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان لاهیجان با اشاره به موضوع تغییراراضی کاربری‌ها که در همایش حفظ انفال عمومی توسط دادستان شهرستان مطرح شده خاطرنشان کرددهیاران و اعضای شوراهای اسلامی باید در تغییر کاربری اراضی هوشیار باشند.

وی خاطرنشان کرد: از سوی برخی مدیریت‌ها بهینه سازی ارائه خدمات به مردم نادیده گرفته می‌شود و یا گاهی تدابیر لازم اتخاذ نمی‌شود وجود و این موارد نگرانی مردم را موجب می‌شود.

وی متذکر شد: در دولتی که تمام تلاشش را برای خروج از این رکود گذاشته شده است شایسته و پذیرفته نیست که مدیر یک مجموعه کم کاری داشته باشد و یا عملش به گونه‌ای باشد که نتواند رضایت مردم را جلب کند.

میرغضنفری با اشاره به اینکه در این هفته ستاد انتخابات استان گیلان بطور عملیاتی شروع به کار می‌کند و پس از آن هم در شهرستان‌ها این فعالیت‌ها آغاز می‌شود، افزود: امسال، سال انتخابات است و در این زمینه یک سری محدودیت‌هایی وجود دارد و نباید از تریبون‌های عمومی استفاده کرد و باید در تمام تریبون‌ها و محافل عمومی قانون مراعات شود.

وی یادآورشد: یکصد میلیارد ریال برای زیرساخت‌های برق شهرستان لاهیجان اختصاص یافته است و زیرساخت‌هایی نظیر برق در شهرستان فرسوده است و باید در شاخص‌های بهره برداری از اعتبارات از سوی نمایندگان مجلس بازنگری شود.

نماینده مردم شهرستان‌های لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی نیز در شورای اداری لاهیجان گفت: تحریم‌هایی که دولت آمریکا برعلیه ایران وضع کرد همه اقدامات یک جانبه استکبار جهانی بر علیه جمهوری اسلامی بود و همه آنها پس از ۴۰ سال تبدیل به نقاط قوت جمهوری اسلامی شده است.

ذبیح نیکفر اظهارداشت: پروژه میدان گیل لاهیجان امروز توسط پیمانکار جدید شروع به کار خواهد کرد و مسیر بزرگراه سراوان به سیاهکل با ۱۸ میلیارد تومان تکمیل و تا پایان تابستان به اتمام می‌رسد و پیمانکار مسیر جاده بازکیاگوراب لاهیجان به سیاهکل نیز مشخص شده است.

وی با اشاره به رسالت و مطالبه گری رسانه‌های گروهی تصریح کرد: رسانه‌ها باید از ساختمان بانک سپه لاهیجان مطالبه گری کنند و بنویسند که پرونده زمین بازار لاهیجان چیست؟ و مدعی چه ادله‌ای داشت که میلیاردها تومان به او پرداخت شد و در جنب بیمارستان پیروز که ۱۵ سال قبل با ۴۰۰ میلیون تومان، مدرنترین شبکه فاضلاب ایجاد شد چرا حتی یک آلاچیق هم آنجا ساخته نشد؟

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل گفت: رسانه‌هایی که دنبال احقاق حقوق مردم هستند باید مطالبه گری کنند.

در این جلسه خانم مهدی پور مدیرآب و فاضلاب روستایی و حسن نژاد مدیر شبکه آب و فاضلاب شهری لاهیجان دو مدیر شهرستان لاهیجان گزارشی از وضعیت حوزه فعالیت خود ارائه دادند.

شورای اداری شهرستان لاهیجان روز شنبه با حضور مدیران، مسئولان، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، فرماندهان نظامی و انتظامی شهرستان لاهیجان در فرمانداری این شهرستان تشکیل شد.

print

پاسخی بگذارید