تاریخ: ۲۳:۰۸ :: ۱۳۹۷/۱۲/۲۲
خط پروازی جدیددر فرودگاه ساری

مدیر کل فرودگاههای استان مازندران از برنامه افزایش خط پروازی فرودگاه بین المللی ساری خبر داد

به گزارش اقتصاد شمال، مدیر کل فرودگاههای استان مازندران از برنامه افزایش خط پروازی فرودگاه بین المللی ساری خبر داد و گفت: از ۱۱ فروردین سال ۹۸ خط پروازی و پروازهای جدید در این فرودگاه انجام می شود تا مسافران بیشتری از طریق سیستم حمل و نقل هوایی استان جابجا شوند.

سعدالله وطن خواه روز سه شنبه  افزود: با مجوز شرکت هواپیمایی کشور، نخستین خط پروازی مسیر ساری به تبریز و بالعکس در این فرودگاه راه اندازی می شود و از یازدهم فروردین سال آینده نخستین پرواز این مسیر انجام می شود.
وی با اشاره به اینکه این پرواز چهارشنبه های هر هفته انجام خواهد شد، ادامه داد: در حال حاضر پروازهای فرودگاه ساری به هشت مقصد تهران، مشهد، شیراز، عسلویه، اهواز، بندرعباس، کیش و عتبات عالیات است که با توجه به نیاز و استقبال مسافران، خط پرواز جدید به سمت تبریز نیز ایجاد شده است .
مدیرکل فرودگاههای مازندران همچنین از افزایش تعداد پروازهای وارش ایرلاین در فرودگاه ساری خبر داد و گفت: همچنین از نوروز امسال ۲ پرواز دیگر به پروازهای این شرکت به مقصد کیش اضافه می شود.
وی افزود: این پروازهای جدید روزهای دوشنبه و پنجشنبه هر هفته از کیش به ساری و بالعکس انجام خواهد شد.
شرکت هواپیمایی وارش ایرلاین به عنوان نخستین شرکت بومی مازندران از مهر امسال فعالیت خود را در فرودگاه ساری آغاز کرد و در مرحله نخست در مسیرهای ساری به تهران و ساری به مشهد و ۲ پرواز هفتگی به کیش پروازهایش را آغاز کرد.
فرودگاه ساری تنها فرودگاه بین المللی مازندران است که ۸۰ پرواز به صورت هفتگی از این فرودگاه نشست و برخاست دارد.
رامسر و نوشهر ۲ فرودگاه دیگر مازندران هستند که در غرب این استان قرار دارند.

ایرنا

print

پاسخی بگذارید