تاریخ: ۰:۰۰ :: ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
دستگیری محتکران روغن نباتی در ۴ شهر مازندران

ماموران نیروی انتظامی محتکران روغن نباتی را در شهر‌های ساری، نکا، تنکابن و بهشهر دستگیر کردند.

سرهنگ عبدالله حسن زاده فرمانده انتظامی شهرستان ساری گفت: در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری و احتکار روغن خوراکی توسط شخصی در انباری در شهرستان ساری موضوع بصورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او می‌گوید: مأموران کلانتری ۱۱ امیر مازندرانی در ادامه با هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی صورت گرفته، ۲۹۰۰ بطری سه لیتری روغن مایع و ۸۰ حلبروغن جامد خوراکی احتکار شده توقیف و اموال مکشوفه کشف و ضبط گردید.

فرمانده انتظامی ساری ارزش اموال مکشوفه احتکار شده را به زعم نظرکارشناسان، ۶ میلیارد و ۹۵۰ میلیون ریال دانست.

کشف انبار روغن احتکاری در نکا

سرهنگ قاسم عزیزی فرمانده انتظامی شهرستان نکا گفت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی در انباری در شهرستان نکا احتکار روغن کرده است، موضوع بصورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی و پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

مأموران در ادامه با هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی صورت گرفته، ۱۰ هزار ۸۷ کیلوگرم روغن خوراکی جامد و مایع احتکاری به دلیل عدم ثبت در سامانه جامع انبار‌ها و عدم اعلام موجودی توقیف و متهم نیز به مرجع قضائی شهرستان معرفی شد.

به گفته فرمانده انتظامی نکا اموال مکشوفه احتکار شده پس از سیر مراحل قانونی جهت فروش روانه بازار خواهد شد.

دستگیری محتکر اقلام اساسی در بهشهر

سرهنگ حسن عنایتی گنجی فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر احتکار کال‌های اساسی توسط فردی در شهرستان بهشهر، مووضع در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار گرفت.

او می‌گوید: پس از هماهنگی‌های قضائی، مأموران پلیس آگاهی و امنیت عمومی در بازرسی از محل نگهداری کالا توسط متهم ۳ و نیم تن برنج و ۵۰۰ لیتر روغن مایع کشف کردند.

فرمانده انتظامی بهشهر ارزش اموال مکشوفه احتکار شده توسط متهم را برابر نظرکارشناسان بالغ بر ۵۰۰ میلیون ریال عنوان کرد و گفت: متهم نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

محتکر روغن نباتی در تنکابن دستگیر شد

سرهنگ بهادر دیلمی فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن گفت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی در شهرستان تنکابن اقدام به احتکار روغن کرده است، موضوع بصورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی و پلیس آگاهی قرار گرفت.

او می‌گوید: مأموران ضمن هماهنگی‌های قضائی در بازرسی از محل نگهداری کالا توسط متهم ۶ تن و ۱۴۰ کیلوگرم روغن خوراکی جامد کشف کردند.

به گفته فرمانده انتظامی تنکابن اموال مکشوفه به دلیل عدم ثبت در سامانه جامع انبار‌ها و عدم اعلام موجودی توسط متهم، توقیف و برای توزیع در بین مردم به سازمان مربوطه تحویل شد.

print

پاسخی بگذارید