تاریخ: ۲۲:۴۱ :: ۱۴۰۱/۱۰/۲۰
راه اندازی ۱۰ سایت تلفن همراه در رامسر

مدیرکل ارتباطات وفناوری اطلاعات مازندران از راه اندازی ۱۰ سایت تلفن همراه در شهرستان رامسر خبر داد.

به گزارش اقتصاد گستر شمال،اسماعیل اعزی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران در جلسه شورای ادارای شهرستان رامسر، گفت: ۱۰ سایت تلفن همراه جهت اتصال ۱۶ روستای شهرستان رامسر راه اندازی شد.

او افزود: با راه اندازی این سایت روستای تمل، سپارده، یازن، گلین، جواهرده، پهلم جان، جنت رودبار، لیماکده، اکراسر و ایزاکی شهرستان رامسر به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند.

اعزی گفت: راه اندازی دو سایت جدید و ارتقاء تکنولوژی چهار سایت همراه اول از محل فاز هشت شرکت ارتباطات سیار با اعتباری بالغ بر۱۰ میلیار تومان جهت پوشش پنج روستای سلمل، طالش محله، جواهر ده، رمک، شاه منصور محله و یک نقطه شهری در کتالم نیز در طی یکساله گذشته در شهرستان رامسر انجام گردید.

او با اشاره به اجرای پروژه فیبر نوری در شهرستان رامسر، افزود: در فاز نخست این پروژه ۸۳ کیلومتر فیبر نوری جهت پوشش ۳۳ روستای این شهرستان با جمعیتی بالغ بر ۲۱۵۴ خانوار در حال اجرا می‌باشد که تاکنون حدود ۶۰ کیلومتر از پروژه مذکور حفاری شده و با تامین تجهیزات لازم و تامین بستر انتقال مناسب و با کیفیت، تعداد ۵ سایت تلفن همراه و دو مرکز مخابراتی از پوشش اینترنت پرسرعت بهره‌مند خواهند شد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته میزان ۲۵ کیلومتر فیبر نوری با اعتباری بالغ بر هشت میلیارد تومان در فاز دوم این پروژه به تصویب رسید و در سال آینده اجرایی خواهد شد.

print

پاسخی بگذارید