تاریخ: ۱۰:۵۲ :: ۱۴۰۱/۱۲/۰۲
ربع پهلوی رفت سر اصل مطلب +عکس

شبکه بی بی سی فارسی، در تازه ترین خبر خود مدعی شد ربع پهلوی در یک مصاحبه مطبوعاتی پس از نشست امنیتی مونیخ، مدعی شده: «جمهوری را ترجیح میدهم اما شاید بتوان راهی برای سلطنت انتخابی به جای موروثی پیدا کرد».

به گزارش اقتصاد گستر شمال،این ادعا در حالی مطرح شده که جریان اپوزیسیون در کشاکش اعتراضات مردمی، به رضا پهلوی برای رهبری خیزش وکالت داده و تمام تلاش خود را میکند تا اعتماد معترضان را جلب کرده و در اظهارات فریبنده خود به مردم اطمینان دهند تا پس از براندازی، حکمرانی کشور به هیچ عنوان به پادشاهی گذشته بازنگردد و به صورت جمهوری و دموکراتیک ادامه پیدا کند.

 

اما سخنان ربع پهلوی نشان میدهد او نه تنها به دنبال جمهوریت نیست و بله دلش برای پادشاهی خاندان خود تنگ شده و چندان هم نسبت به این موضوع بی رغبت نیست.

 

این اظهارات موجب شد تا کاربران اینستاگرامی و توئیتری نسبت به آن واکنش نشان داده و با ربع پهلوی مخالفت کنند. این کاربران که عموما دنبال کننده رسانه های معاند و اپوزیسیون هستند، از گفته های ربع پهلوی و علاقه اش به پادشاهی تعجب کرده و مدعی شدند که همه رفت و آمد ها و سخنرانی و وعده های او در کنار چهره های دیگر اپوزیسیون دروغ بوده و به محض رسیدن به ایران، اهداف و امیال شخصی خود را دنبال میکند.

 

حتی رسانه سازمان تروریستی مجاهدین نیز نسبت به این اظهارات واکنش نشان داد و در توئیتر خود نوشت: بچه شاه علاوه بر ادعای وکالت و نمایندگی اکنون زیر فشار افکار عمومی با یک فقره عقب‌نشینی نعل وارونه زده و متقاضی شله‌قلمکار «سلطنت انتخابی» شده است.

print

پاسخی بگذارید