تاریخ: ۱۱:۵۷ :: ۱۳۹۷/۰۵/۰۲
رشد قیمت سکه و طلا در بازار ۲ مرداد +جدول

قیمت انواع سکه و طلا امروز در بازار تهران به روند افزایشی خود ادامه داد.

هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید (امامی) امروز سه‌شنبه دوم مردادماه ۹۷ در بازار تهران (در لحظه تنظیم خبر) با ۱۷ هزار تومان افزایش قیمت نسبت به روز گذشته با رقم ۳ میلیون و ۳۷۸ هزار تومان به فروش رسید.

همچنین هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با ۶۱ هزار تومان رشد نسبت به روز گذشته به ارزش ۳ میلیون و ۲۰۵ هزار تومان داد و ستد شد. از سویی دیگر، امروز در بازار آزاد هر قطعه نیم سکه بهار آزادی با ۳۶ هزار تومان افزایش قیمت نسبت به روز گذشته یک میلیون و ۶۶۴ هزار تومان و هر قطعه ربع بهار آزادی نیز با ۲۵ هزار و ۵۰۰ تومان رشد در مدت مشابه به ارزش ۸۴۲ هزار و ۵۰۰ تومان معامله شد.

بر اساس این گزارش، هر قطعه سکه گرمی با ۵۰۰ تومان افزایش نسبت به روز گذشته ۴۵۶ هزار و ۵۰۰ تومان معامله شد و قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز با رشد یک هزار و ۵۰۰ تومانی به ارزش ۲۷۵ هزار و ۵۰۰ تومان فروخته شد.

با این حال، بر اساس اعلام بانک مرکزی هر دلار آمریکا با ۷ تومان افزایش نسبت به روز گذشته ۴ هزار و ۳۸۰ تومان قیمت خورد. هر یورو با ۱۴ تومان افت ۵ هزار و ۱۱۸ تومان و هر پوند نیز با ۱۲ تومان کاهش ۵ هزار و ۷۳۵ تومان ارزش‌گذاری شد.

print
برچسب ها: ,

پاسخی بگذارید