فرماندار بهشهر خبرداد
تاریخ: ۲۰:۵۰ :: ۱۳۹۸/۰۹/۱۷

فرماندار بهشهر  اتکای نظام اسلامی را به مردم دانست و به اهمیت آراء مردم در انتخاب سرنوشت کشور اشاره کرد و گفت: انتخابات و مشارکت مردم اهمیت بسزایی در نظام جمهوری اسلامی دارد .

هادی خنجری به آمادگی تمامی زیر ساخت های برگزاری انتخابات در حوزه انتخابیه شرق مازندران اشاره کردو افزود: تلاش برای حسن اجرا و صحت جریان انتخابات وظیفه ای  است که فرمانداری بهشهر و مقامات مسئول به آن اهتمام ویژه دارند .

وی از نام نویسی ۳۲ نفر از دواطلبان در انتخابات مجلس یازدهم در حوزه انتخابیه شرق مازندران خبر دادو تصریح کرد:از این تعداد تنها یک نفر زن بوده است و این آمار  نسبت به دوره گذشته افزایش ۱۸ درصدی را شاهد بوده است .

وی به مدارک تحصیلی ثبت نام کنندگان  اشاره و  اظهار داشت:۹  نفر دارای مدرک دکتری ۲۲ نفر نیز دارای مدرک کارشناسی ارشد و یک نفر نیز با تسهیلات حوزوی نام نویسی کرده است.

خنجری به مشخصات ثبت نام کنندگان از لحاظ سوابق کاری اشاره کرد و  ادامه داد: ۱۱ نفر کارمند    ۴نفر هیات علمی و استاد دانشگاه ۳ نفر پزشک۳نفر شغل آزاد ۳ نفر وکیل و قاضی۳نفر بازنشسته یک نفر نماینده مجلس ،یک نفر روحانی ،یک  نفر فرهنگی، یک نفر کارگر و یک نفر نیز بیکار بوده است.

فرماندار بهشهر در خاتمه خاطر نشان کرد: ۱۶ نفر  از ثبت نام کنندگان از  شهرستان بهشهر،۱۲ نفر از نکا و ۴ نفر  نیز از شهرستان گلوگاه بوده اند .

print

پاسخی بگذارید