تاریخ: ۲۰:۳۴ :: ۱۴۰۱/۰۸/۲۲
ساختمان نیمه‌تمام منطقه آلوکنده نکا بعد از ۳۱ سال تعیین تکلیف شد

استاندار مازندران با حضور در روستای آلوکنده نکا نسبت به تعیین تکلیف ساختمان نیمه تمام ۳۱ ساله این منطقه دستورات لازم را صادر کرد و مقرر شد در کارگروهی نحوه بهره‌برداری از این ساختمان مشخص شود.

به گزارش اقتصاد گستر شمال ،به نقل از خبرنگار ایرنا،سید محمود حسینی پور عصر یکشنبه در حاشیه بازدید از این طرح نیمه تمام در روستای آلوکنده نکا در گفت و گو با خبرنگاران افزود: مردم منطقه در سال ۱۳۶۹ حدود ۱۲ هکتار زمین این روستا را برای ساخت بیمارستان به تامین اجتماعی اهدا کرده بودند که در دهه های گذشته این سازمان نتوانست به تعهدات خود عمل کند و این ساختمان را تنها با ساخت اسکلت به حال خود رها کرد.

وی ادامه داد: تامین اجتماعی این ساختمان نیمه کاره را در سال ۱۳۸۸ به دانشگاه پیام نور واگذار کرد اما این دانشگاه هم نتوانست تعهدات خود را پیاده سازی کند و در عمل بیش از ۳۰ سال این ساختمان نیمه تمام باقی ماند.

نماینده عالی دولت در استان مازندران تصریح کرد: این زمین ۱۲ هکتاری و اسکلت بندی ساختمان آن متعلق به مردم است چراکه اهالی روستای آلو کنده این اراضی را برای ساخت بیمارستان اهدا کرده بودند اما تامین اجتماعی نه تنها بیمارستانی احداث نکرد بلکه این ساختمان را به یک دانشگاه واگذار کرد.

حسینی پور افزود: اکنون مردم منطقه نسبت به تعیین تکلیف این ساختمان مطالبه دارند و خواهان تغییر وضع موجود این ساختمان هستند و به طور حتم در آینده نزدیک روند ادامه ساخت این مجموعه ارزشمند که به عنوان گل منطقه است انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: باتوجه به اینکه این منطقه دیگر نیازی به ساخت بیمارستان ندارد در آینده نزدیک با کارشناسان و متخصصان جلسه خواهیم گذاشت تا این ساختمان نیمه کاره برای اجرای طرح های نوین با تغییر کاربری جدید واگذار شود.

استاندار مازندران بیان کرد: به طور حتم مردم منطقه با تکمیل، از این طرح منفعت خواهند برد و برای کاهش بیکاری جوانان این دیار با ساخت مجموعه ای استاندارد اقدام خواهد شد.

حسینی پور ادامه داد: در صورتی که دانشگاه پیام نور هم توان ساخت طرحی که مدنظر کارگروه باشد را دارد، می تواند مشارکت کند در غیر این صورت بنده به عنوان نماینده دولت در استان این ساختمان را واگذار خواهم کرد.

print

پاسخی بگذارید