تاریخ: ۲۲:۳۴ :: ۱۴۰۱/۰۵/۲۵
ستاد اجرایی فرمان امام طرح های بزرگ اقتصادی در مازندران عملیاتی می کند

- استاندار مازندران از عملیاتی شدن طرح های بزرگ اقتصادی با مشارکت و سرمایه گذاری ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در این استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی استانداری مازندران، سیدمحمود حسینی پور روز سه شنبه در دیدار با عارف نوروزی سرپرست ستاد اجرایی فرمان امام (ره) با تشریح جزییات این دیدار تصریح کرد: در دیدار امروز، زمینه های جذب سرمایه‌گذار در بخش های مختلف و بویژه توانمندی های بالقوه این استان در بخش صنایع تبدیلی کشاورزی مازندران تشریح شد.

وی با بیان اینکه در این دیدار به ظرفیت‌های مازندران در حوزه اشتغال اشاره شده است، اظهار داشت: میان استانداری مازندران و ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، برای اجرای طرح های بزرگ اقتصادی، عمرانی، توسعه ای، کشاورزی، صنایع و معادن در مازندران توافق شد.

نماینده عالی دولت در مازندران با اشاره به محرومیت های استان در حوزه زیرساخت ها و عمران روستایی گفت: در این نشست از ستاد اجرایی فرمان امان (ره) برای مشارکت در طرح های بزرگ اقتصادی همانند دام و طیور، هلدینگ کشاورزی، آبزی پروری و صنایع و معادن در مازندران دعوت شد که مورد استقبال نیز قرار گرفت.

عارف نوروزی سرپرست ستاد اجرایی فرمان امام (ره) نیز در این دیدار با تشریح ظرفیت‌های این ستاد در بخش های مختلف هلدینگ کشاورزی، صنایع و معادن، حفاری و مشارکت در طرح‌های انرژی دریای خزر و صنایع تبدیلی گفت: این ستاد با مشارکت سایر نهادها مانند بنیاد مستضعفان و موسسه کوثر، نسبت به اجرای طرح های بزرگ توسعه ای و اقتصادی در مازندران آمادگی دارد.

در این دیدار مقرر شد، رضا علیخانی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران، به عنوان رابط استانداری و ستاد، جلسه مشترک با حضور دستگاه های اجرایی را ماهانه برگزار کند.

print

پاسخی بگذارید