تاریخ: ۱۰:۳۷ :: ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
سرقت مسلحانه در کیاسر

جانشین انتظامی مازندران از وقوع سرقت مسلحانه در منطقه کیاسر شهرستان ساری خبر داد.

به گزارش اقتصاد گستر شمال،سرهنگ سید موسی حسینی جانشین انتظامی مازندران گفت: در پی اعلام مرکز کنترل پلیس ۱۱۰، مبنی بر وقوع سرقت مسلحانه خودرو در یکی از مناطق کوستانی کیاسر شهرستان ساری، پیگیری موضوع به طور ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

او افزود: سارقان خودرویی را به مقصد شهرستان سمنان کرایه کرده بودند در حوالی روستای ایول منطقه کیاسر (جاده ساری به سمنان) به بهانه استفاده از سرویس بهداشتی خودرو را متوقف و با اسلحه کلت راننده را تهدید و خودرو را به سرقت بردند.

جانشین انتظامی مازندران با اشاره به اینکه راننده خودرو در فرصتی مناسب توانست خود را از ماشین به بیرون پرت کند، گفت: ماموران پس از اجرای طرح مهار، خودروی سرقتی را بعد از گذشت یک ساعت به صورت بلاصاحب در چند کیلومتری محل سرقت کشف کردند.

او افزود: ماموران در ادامه با گشت زنی هدفمند در منطقه هر دو سارق را که در یک چهار دیواری پنهان شده بودند، با رعایت قاون بکارگیری سلاح دستگیر و دو قبضه سلاح کلت کمری به همراه بیست عدد فشنگ جنگی از آنان کشف کردند.

سرهنگ حسینی با بیان اینکه کارآگاهان پلیس آگاهی استان مازندران طی بازرسی از منزل اجاره‌ای متهمان، تعداد دو دستگاه گوشی اندروید سرقتی و چهل عدد فشنگ جنگی کلت به همراه پنج عدد دستبند پلاستیکی کشف کردند، گفت: متهمان به جرم خود مبنی بر سرقت مسلحانه با انگیزه مالی اقرار و با قرار بازداشت موقت روانه زندان در شهرستان ساری شدند.

print

پاسخی بگذارید