تاریخ: ۲۳:۳۶ :: ۱۳۹۸/۰۵/۲۷

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استانداری گلستان با تاکید بر ضرورت اطلاع رسانی دقیق و هوشمندانه عملکرد دستگاه ها بویژه در هفته دولت از تمام ارگان ها خواست که برنامه های این هفته را بدون زرق و برق و تشریفات برگزار کنند.

عبدالرضا چراغعلی روز یکشنبه در کمیته اطلاع رسانی هفته دولت استان گلستان اظهار داشت: صرف هزینه برای نمایش برنامه دستگاه ها بویژه در شرایط دشوار اقتصادی کنونی اجحاف به مردم و موجب ناراحتی آنان می شود که باید از انجام آن پرهیز کرد.

وی بیان کرد: فضای برنامه های هفته دولت باید به سمتی برود که مردم را به نظام و انقلاب و آینده کشور امیدوارتر کند و بذر یاس و ناامیدی از عملکرد مسوولان و دستگاه ها را در دل آن ها نکارد.

معاون سیاسی استانداری گلستان افزود: به راه انداختن کاروان برای افتتاح طرح ها و پروژه ها از جمله اقداماتی است که باید تا حد امکان جلو آن گرفته و مسوولان با حداقل تشریفات رفتار کنند.

چراغعلی ادامه داد: مردم بیش از آنکه به زرق و برق برنامه ها نگاه کنند، اهمیت پروژه ها و نقش این طرح ها در زندگی خود را مورد توجه قرار می دهند که لازم است حرکت به سمت کیفیت گرایی در دستور کار دستگاه های استان گلستان قرار گیرد.

وی به برخی بداخلاقی ها در فضای مجازی اشاره کرد و گفت: عده ای با تسلط بر فضای مجازی اقدام به تاسیس کانال و گروه کرده و از مدیران باج گیری می کنند که روابط عمومی ها می توانند با شناخت دقیق شرایط و آگاه کردن مسوولان، از گرفتار شدن آن ها در دام این گونه افراد سودجو خودداری کنند.

معاون سیاسی استانداری گلستان افزود: یکی دیگر از موارد مهمی که در برنامه های هفته دولت باید مورد توجه دستگاه ها قرار بگیرد، جلوگیری از فریب خوردن مدیران و دستگاه ها توسط نامزدهای احتمالی شرکت در انتخابات مجلس و قرار دادن امکانات دولتی برای تبلیغ آن هاست که در صورت اثبات این تخلف، بدون چشم پوشی با متخلفان برخورد خواهد شد.

دوم تا هشتم شهریور همزمان با سالگرد شهادت شهیدان رجایی و باهنر هفته دولت نامگذاری شده است.

print

پاسخی بگذارید