تاریخ: ۲۳:۲۷ :: ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
فرماندار تالش معرفی شد

طی آئینی با حضور مسئولان استانی و محلی، محمد حسین شاهکویی به عنوان فرماندار تالش معرفی و از خدمات فرماندار قبلی این شهرستان قدردانی شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا استاندار گیلان عصر شنبه در آئین معارفه فرماندار تالش در فرمانداری این شهرستان اظهار کرد: خرسندم که در عرض سه هفته برای بار سوم به تالش سفر می کنم و باید همه ما به مسئولیت خدمت به مردم، افتخار کنیم و جز با تلاش مضاعف نمی توان بر مشکلات فائق آمد.

ارسلان زارع با اشاره به تحریم های شدید و شیوع بیماری کرونا افزود: با اینکه دشمنان از ورود دارو به کشور جلوگیری می کنند، اما کرونا در تالش و گیلان با مدیریت خوب مسئولان تاحدود زیادی مهار شده است.

وی ادامه داد: سید عیسی مهدوی فرماندار قبلی تالش با خوشرویی و تکریم ارباب رجوع خاطره خوبی از خود در شهرستان بجا گذاشت و امیدواریم فرماندار جدید نیز با همراهی و همدلی، مشکلات شهرستان را رفع کند.

او با اشاره به سیل اخیر و درگیر بودن شهرستان با خسارت های آن گفت: بخشی از خسارات به کمک فرمانداری تا حدودی ترمیم شده است و امیدواریم با کمک فرماندار جدید، بخش دیگر مشکلات ناشی از سیل رفع شود.
نماینده مردم شهرستان های تالش، رضوانشهر و ماسال نیز در این آیین گفت: فرماندار قبلی، نام نیک از خود بجای گذاشت و روحیه بالای او در تکریم و خوشرویی با ارباب رجوع، انتظار مردم و مسئولان را از فرماندار جدید بالا برده است.

حسن محمدیاری بیان کرد: تالش، آبستن مشکلات و مسائل زیادی است و بعد از سیل و خسارات آن، راه های مسدود بازگشایی و پل اصلی تالش ترمیم‌ شد و امیدواریم مشکل اصلی شهرستان یعنی پل کنارگذر تخریب شده در سیلاب، با کمک فرمانداری و مسئولان استانی بازسازی شود.

وی افزود: مشکل تجهیز بیمارستان جدید، ساخت پل خرجگیل اسالم، تبدیل جوکندان به بخش و ساخت اسکله تالش باید مورد توجه و پیگیری فرمانداری قرار گیرد و این ها مطالبات مردم از مسئولان است.
حجت الاسلام مجتبی نورزاد امام جمعه تالش نیز جایگاه این شهرستان را در استان به لحاظ گستره و جمعیت مهم دانست و گفت: برای هر صندلی ما مسئولان، ۷۲ نفر یعنی به تعداد شهدای روز عاشورا به شهادت رسیده اند و مسئولان باید با درک این واقعیت برای خدمت به مردم تلاش کنند.

حجت الاسلام حسین خانی پور امام جمعه اهل سنت تالش نیز با قدردانی از فرماندار قبلی، برای فرماندار جدید آرزوی توفیق کرد.

در پایان این آئین، حکم فرمانداری محمد حسین شاهکویی به عنوان فرماندار شهرستان تالش توسط استاندار گیلان اعطاء و با ارائه لوح سپاس، از فرماندار قبلی قدردانی شد.

شاه کویی متولد رشت و کارشناس ارشد مدیریت استراتژیک است و نائب رئیس اولین دوره شورای اسلامی شهر رشت، رئیس گروه بازرسی استانداری، معاون فرماندار انزلی، دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر گیلان و مدیرکل پدافند غیرعامل استان گیلان بوده است و پیش از او، سید عیسی مهدوی چهار سال فرماندار تالش بود.

شهرستان تالش با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت و بخش های مرکزی، اسالم، حویق و کرگانرود در ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

print

پاسخی بگذارید