تاریخ: ۱۲:۵۳ :: ۱۴۰۲/۰۱/۱۶
قدردانی استاندار از کشتی گیران تیم ملی

استاندار مازندران با حضور در کمپ تیم ملی کشتی از قهرمانان تیم ملی قدردانی و تفاهم نامه برگزاری دو رویداد بین المللی کشتی در استان را امضا کرد.

به گزارش اقتصاد گستر شمال،سیدمحمود حسینی پور استاندار مازندران به همراه نمایندگان مردم شرق استان و شهرستان‌های بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی، رئیس فدراسیون کشتی و مدیران اداره کل ورزش و جوانان استان پیش از اعزام کشتی گیران به مسابقات آسیایی به اردوی تیم ملی رفت و از قهرمانان کشتی قدردانی کرد.

حسینی پور در این دیدار با بیان اینکه کشتی ایران با نام مازندران در جهان شناخته می‌شود، گفت: کشتی مازندران باید به عنوان یک نماد ملی مورد توجه بیشتری قرار بگیرد

او افزود: برای حفظ و ارتقای جایگاه کشتی مازندران باید حداقل دو کمپ حرفه‌ای برای این ورزش در استان نیز ایجاد شود

مسابقات کشتی آزاد بزرگسالان قهرمانی آسیا ۲۴ و ۲۵ فروردین ماه در آستانه قزاقستان در حالی برگزار می‌شود که نیمی از کشتی گیران اعزامی تیم ملی ایران از مازندران هستند.

یاسین رضایی در وزن ۶۱ کیلوگرم، رحمان عموزاد در وزن ۶۵ کیلوگرم، حسین ابوذری در وزن ۷۴ کیلوگرم، امیرحسین کاووسی در وزن ۷۹ کیلوگرم و مجتبی گلیج در وزن ۹۷ کیلوگرم، نفرات مازندرانی هستند که در مسابقات آسیایی قزاقستان به روی تشک می‌روند.

اباذر اسلامی و ایمان محمدیان هم ۲ مربی مازندرانی هستند که پژمان درستکار سرمربی تیم ملی کشتی آزاد ایران را در این پیکار‌ها همراهی می‌کنند.

مسابقات کشتی فرنگی بزرگسالان آسیا نیز بیستم و بیست ویکم فروردین ماه در آستانه قزاقستان برگزار خواهد شد و سجاد ایمن طلب، ناصر علیزاده و مهدی بالی، کشتی گیران مازندرانی هستند که، دوبنده تیم ملی بزرگسالان ایران را به تن می‌کنند.

همچنین حسن رنگرز به عنوان سرمربی و حسن حسین زاده و مجید رمضانی به عنوان مربی تیم ملی کشتی فرنگی ایران را هدایت می‌کنند.

 

تفاهم نامه برگزاری دو رویداد بین المللی کشتی در استان مازندران در محل فدراسیون کشتی به امضا رسید.

 

استاندار مازندران و رئیس فدراسیون کشتی تفاهم نامه برگزاری دو رویداد بین المللی کشتی در استان مازندران (جام شهید هاشمی نژاد بهشهر و جام عبدالله موحد بابلسر) در محل فدراسیون کشتی به امضا رسید.

print

پاسخی بگذارید