تاریخ: ۲۳:۵۸ :: ۱۳۹۸/۰۲/۱۱
قیمت طلا، سکه و ارز در روز چهارشنبه

جدیدترین قیمت طلا، سکه و ارز در روز چهارشنبه ۱۱ اردیبهشت ماه را در این خبر بخوانید.

به گزارش اقتصادشمال به نقل از ایسنا در لحظه انتشار این گزارش قیمت هر عدد سکه تمام بهار آزادی طرح جدید پنج میلیون و ۳۰ هزار تومان (۷۵ هزار تومان افزایش نسبت به دیروز) و هر عدد سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم چهار میلیون و ۸۰۰ هزار تومان (۵۰ هزار تومان افزایش نسبت به دیروز) است.

همچنین هر عدد نیم سکه به قیمت دو میلیون و ۷۵۰ هزار تومان (۴۰ هزار تومان افزایش نسبت به دیروز)، ربع سکه یک میلیون و ۷۸۰ هزار تومان (۳۰ هزار تومان افزایش نسبت به دیروز) و سکه یک گرمی به قیمت ۹۸۰ هزار تومان (بدون تغییر نسبت به دیروز) به فروش می‌رسد.

قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز ۴۵۱ هزار و ۸۱ تومان (۵۰۸۱ تومان افزایش نسبت به دیروز) و هر اونس طلای جهانی نیز ۱۲۸۰.۹۵ (۳.۵ دلار کاهش نسبت به دیروز) است.

نمودار نرخ ارز سینوسی شد

اما امروز (۱۱ اردیبهشت) بانک‌ها هر دلار آمریکا را به قیمت ۱۳ هزار و ۷۴۲ تومان می‌خرند و قیمت خرید یورو نیز در شعب ارزی بانک‌ها به ۱۵ هزار و ۴۱۶ تومان است.

پس از کاهش قیمت ارز در روز گذشته نرخ خرید دلار در بانک‌ها امروز نسبت به روز گذشته که ۱۳ هزار و ۶۴۵ تومان اعلام شده بود، افزایش داشته است.

امروز بانک‌ها هر پوند انگلیس را نیز ۱۷ هزار و ۹۲۴ تومان خریداری می‌کنند.

از سوی دیگر، قیمت ارز مسافرتی در بانک‌ها همچنان از قیمت فروش آن در بازار بالاتر است؛ به طوری که قیمت فروش ارز مسافرتی در بانک‌ها ۱۶ هزار و ۱۹۱ تومان اعلام شده که با احتساب کارمزد به حدود ۱۶ هزار و ۵۵۰ تومان می‌رسد.

نرخ ارز در صرافی‌های بانکی

این در حالی است که نرخ خرید یورو در صرافی‌های مجاز بانک مرکزی ۱۵ هزار و ۹۰۰ تومان و نرخ فروش آن ۱۶ هزار تومان است که نسبت به روز گذشته ۱۰۰ تومان افزایش داشته است.

این صرافی‌ها همچنین امروز هر دلار آمریکا را ۱۴ هزار و ۵۰ تومان خریده و ۱۴ هزار و ۱۵۰ تومان می‌فروشند که قیمت دلار نیز افزایش ۱۰۰ تومانی داشته است.

 

print
برچسب ها: , , , ,

پاسخی بگذارید