با حضور شریعتمداری، حجتی و نوبخت
تاریخ: ۱۳:۱۶ :: ۱۳۹۷/۰۷/۱۶
مجلس برای وضعیت معیشتی فردا نشست غیرعلنی خواهد داشت

عضو هیات‌ رییسه مجلس از برگزاری نشست غیرعلنی فردای پارلمان برای بررسی مسادل اقتصادی و معیشتی مردم با حضور وزرای جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت و رییس سازمان برنامه و بودجه خبر داد.

به گزارش اقتصاد شمال  از خانه ملت، اسدالله عباسی با اشاره به دستورکارهای مجلس در هفته جاری، گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، قرار است فردا(سه‌شنبه، ۱۷ مهر) مجلس جلسه غیرعلنی داشته باشد. وی افزود: قرار است در این جلسه محمد شریعتمداری، محمود حجتی و محمدباقر نوبخت، وزرای صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزی و رئیس سازمان برنامه و بودجه  حضور یابند.

عضو هیات‌رئیسه مجلس با اشاره به جزییات جلسه غیرعلنی فردای مجلس، تأکید کرد: قرار است در جلسه غیرعلنی فردای پارلمان، وزرای صنعت و جهاد کشاورزی توضیحاتی درباره اقدامات دولت برای ساماندهی وضعیت بازار کالاهای اساسی به نمایندگان ارائه دهند.

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس اضافه کرد: مهم‌ترین موضوع جلسه غیرعلنی مجلس که فردا برگزار می‌شود، به بررسی موضوعات اقتصادی و وضع معیشتی مردم اختصاص دارد. عضو هیات‌ رییسه مجلس در پایان خاطرنشان کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، قرار است تعدادی از نمایندگان نیز به قید قرعه در نشست غیرعلنی فردای مجلس دیدگاه‌ها و نظرات خود پیرامون مسائل اقتصادی را مطرح کنند.

print

پاسخی بگذارید