تاریخ: ۱۴:۲۹ :: ۱۳۹۹/۱۰/۱۸
محکومیت ۲۹ میلیاردی کارخانه خوراک دام و طیور در تعزیرات حکومتی گلستان

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گلستان از محکومیت یک کارخانه خوراک دام و طیور در استان خبر داد.

حسین نجف‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: یک کارخانه خوراک دام و طیور استان در تعزیرات حکومتی محکوم شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان افزود: حسب گزارش  سازمان صمت در خصوص کارخانه خوراک دام و طیور مبنی بر اینکه نهاده‌های کشاورزی «کنجاله سویا، ذرت» خریداری شده  برای کارخانه خارج از ضوابط تعیینی دولت بوده است، لذا پرونده‌ای در این خصوص تشکیل شد.

نجف‌زاده بیان کرد: پرونده برای رسیدگی قانونی به شعبه سوم بدوی تخصصی این اداره کل  ارجاع شد. شعبه پس از کارشناسی موضوع توسط سازمان جهادکشاورزی و صنعت، معدن و تجارت استان مدیر کارخانه مذکور را احضار و با بررسی اوراق پرونده و بر اساس شواهد و قرائن موجود ؛ تخلف فروش و نگهداری کالا خارج از ضوابط تعیینی دولت را  محرز تشخیص داده است.

وی افزود: متخلف به استناد بند «پ» ماده ۱۸ قا نون مبارزه با قاچاق کالا و ارز علاوه بر ضبط کالا به مبلغ ۲۹ میلیارد و ۱۶۰ میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم شد.

نجف زاده از همه شهروندان استان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف در زمینه احتکار، قاچاق، خرید و فروش برخلاف ضوابط وعرضه خارج از شبکه،گرانفروشی نهاده‌های کشاورزی و … موضوع را به صورت حضوری یا با تلفن ۱۳۵ و نیز سامانه اینترنتی ۱۳۵ به تعزیرات حکومتی یا با تلفن ۱۲۴ به سازمان صنعت، معدن و تجارت گزارش کنند.

print

پاسخی بگذارید