تاریخ: ۲۲:۳۰ :: ۱۴۰۱/۰۵/۲۵
مشکل تنش آبی ۴۳۲ روستای گلستان برطرف می‌شود

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان گفت: مشکل تنش آبی ۴۳۲ روستای گلستان با اختصاص ۶ هزار و ۱۴۰ میلیارد ریال اعتبار از محل مصوبات سفر استانی رییس جمهور برطرف خواهد شد.

سیدمحمدرضا سیدالنگی روز سه‌شنبه در جلسه قرارگاه شهید حسین همدانی ویژه هفته دولت اظهارداشت: شرکت آب و فاضلاب متعهد شده این پروژه را در قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) متشکل از قرارگاه خاتم الانبیاء (ص) و بسیج سازندگی طی ۳۰ ماه به سرانجام برساند.

وی بیان کرد: توجه به روستاها و جلوگیری از مهاجرت آنان به شهرها، از نتایج فراهم‌شدن زیرساخت‌های اساسی مانند آب، برق و گاز در مناطق گوناگون است که دولت سیزدهم به طور جدی تکمیل آن را مورد توجه قرار می‌دهد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان گفت: تخصیص ۶ هزار و ۱۴۰ میلیارد ریال اعتبار برای آبرسانی روستایی در این استان بی سابقه و از نشانه‌های خدمات دولت سیزدهم به مناطق محروم است.

سیدالنگی اضافه کرد: یکی دیگر از برنامه ‌های دولت، کمک به اشتغال و توسعه روستاها با تکیه بر ظرفیت‌های منطقه‌ای است که در این راستا قرارگاه توسعه و پیشرفت در ۱۱۰ روستا با الگوبرداری از ۱۰ روستای موفق اشتغال گلستان راه‌اندازی شد.

وی بودجه ۳۵ شهرداری گلستان را افزون بر ۲۵ هزار میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: ۵۰ درصد این اعتبارات صرف هزینه‌های نگهداری و جاری و ۵۰ درصد دیگر صرف اجرای طرح‌های عمرانی می‌شود.

۵۳ درصد جمعیت گلستان در شهرها زندگی می‌کنند.

print

پاسخی بگذارید