تاریخ: ۱۳:۳۲ :: ۱۳۹۷/۰۶/۲۱
نسبت ما و مافیا؟!

روزنامه بشیر در یادداشتی با عنوان ' نسبت ما و مافیا ؟' ، وقایع اخیر شورای اسلامی شهر بابل و دستگیری پنج عضو این شورا را مورد بررسی قرار داده است.

استفاده از زنان در امر جاسوسی و خبرگیری از نیمه دوم قرن نوزده و در بحبوحه جنگ جهانی اول آغاز و هنوز هم در اکثر سازمان های جاسوسی کاربرد موثری دارد.
در بین سازمان های جاسوسی، اینتلیجنت سرویس استعمار پیر پیشگام و مبتکر این امر بود و پس از آن کا گ ب و سپس سازمان های سیا و موساد به شکل گسترده ای از آن بهره می بردند.
سازمان کا.گ.ب روسیه معتقد است که هر زن باهوش را می توان با آموزش های لازم ولو در مدت طولانی به یک جاسوس درجه یک تربیت کرد.
باندهای مافیایی فساد، فحشا و مواد مخدر برای فروش مواد و به سکوت واداشتن مقامات و مامورین دخیل در مبارزه با فساد به شکل گسترده ای از زنان به عنوان طعمه استفاده می کنند.
در چگونگی به کارگیری و تاثیر زنان در تشکیلات جاسوسی و باندهای مافیایی صدها فیلم سینمایی، سریال تلویزیونی، رمان و داستان تولید و در معرض دید عموم قرار گرفته است.
سریال سازان و فیلم سازان وطنی نیز تعدادی فیلم و سریال تولید و اکران نموده اند. می پنداشتیم هر آنچه که در فیلم ها و سریال های تولید داخل مشاهده می کنیم کپی کاری از فیلم های خارجی است و اتفاقات فیلم و سریال ما به ازای داخلی ندارد، نمی توانستیم باور کنیم در کشور ما با آن ویژگی های فرهنگی و دینی باندهای فساد تشکیل و برای رسیدن به اهداف نامشروع کارکنان و مقامات مسئول دستگاههای دولتی و غیر دولتی را به حربه زن و سکس در اختیار و کنترل خویش در آورند، اما ظاهراً این انتظار، خیالی بیش نبود هر چند شواهد زیادی از این نوع اتفاقات در کشورمان در دسترس نیست اما شوربختانه تازه ترین این نوع طعمه گذاری و پهن کردن دام در شورای اسلامی شهر بابل حادث شده است.
به گفته امام جمعه محترم بابل در مراسم نماز جمعه گذشته، تعدادی از اعضاء شورای اسلامی این شهر برای هم دام پهن کرده اند، فیلم گرفتند و به هم رحم نکرده اند، یک زن اعضاء شورای شهر را به بازی شیطانی کشاند! باید خون گریه کرد برای زیرپا نهادن اخلاق، کرامت و حرمت و آبروی یک انسان که حفظ آن از حرمت خانه کعبه هم اولی تر است.
پرسش این است که مگر در مناسبات یک شهر و شهرداری چه منافعی خفته است که برخی به صرافت می افتند تا برای به دست آوردن این منافع همه مرزهای اخلاق انسانی و باورهای دینی را زیرپا نهند و مافیا گونه از زن به عنوان طعمه و دام استفاده و حیثیت انسان، شهر، انقلاب اسلامی و ارزش های والای انسانی اش را بازیچه خویش قرار دهند؟
علی ایحال جرمی اتفاق افتاده است، از آنجا که بازداشت شدگان نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر بوده اند، همگان خواهان اطلاع از چگونگی و کیفیت وقوع جرم و… هستند.
از دستگاه قضایی انتظار می رود وقف قانون و به دور از هر گونه پیشداوری این پرونده را که حیثیت افراد و یک شهر گره خورده است مورد رسیدگی قرار دهد و مسببین و مقصرین این حادثه غمبار را شناسایی و به سزای اعمالشان برساند.
حداقل انتظار افکار عمومی این است که دستگاه قضایی اجازه ندهد باندهای مافیایی در سطوح مختلف شکل گیرند و همچون خوره به جان مردم بیفتند.
پس علاج واقعه قبل از وقوع باشد.

print

پاسخی بگذارید