معاون سیاسی استاندار مازندران
تاریخ: ۲۳:۲۶ :: ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
نقش کلیدی کارفرما و کارگر در توسعه کشور

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با اشاره به نقش محوری کارگران و کارفرمایان واحدهای اقتصادی در اعتلای کشور بر لزوم هم افزایی تلاش های مسوولان برای ارتقای جایگاه آنان تاکید کرد

روح الله سلگی روز دوشنبه در جمع تشکل های کارگری و کارفرمایی مازندران افزود: اساس تولید متکی به کارگران و پشتیبانی کارفرمایان است.

 

این مقام مسوول با اشاره به مسوولیت کلیدی کارگران و کارفرمایان در استقلال اقتصادی کشور از آنان به‌عنوان ۲ بال عرصه تولید نام برد وافزود: تقویت سیاست های حمایتی دولت در قبال کارگران نیازمند عملگرایی و جدیت مدیران دولتی وهمگرایی تشکل های غیر دولتی وابسته به آنان است.

 

معاون استاندار مازندران با تاکید بر تلاش دولت سیزدهم در رسیدگی به مشکلات جامعه کارگری و کارفرمایی یادآور شد: رونق تولید و اشتغال در دولت سیزدهم بیانگر عزم و اراده این دولت برای کاهش مشکلات بخش های مربوطه است.

 

سلگی با تاکید بر برنامه دولت در راستای تقویت پشتیبانی از کارگران و کارفرمایان خاطر نشان کرد: دولت سیزدهم با همکاری مجلس شورای اسلامی در صدد حل چالش های اساسی کشور در حوزه تولیدو اشتغال است.

 

وی با اشاره به برگزاری بیش از ۱۰ جلسه کمیسیون کارگری در استانداری مازندران طی سال گذشته که فراتر ازدستورالعمل ابلاغی بود اظهار کرد: اجرای دقیق بسته های مدیریتی این کمیسیون رافع مشکلات بخش های تولیدی و اقتصادی مازندران است.

 

معاون استاندار مازندران تصریح کرد: با تدوین نظام نامه مدیریتی کمیسیون کارگری با مشارکت کارگران و کارفرمایان تحول شگرفی در این عرصه پدید خواهد آمد.

 

سلگی لزوم توجه به کارکردهای مهم و موثر کمیسیون کارگری و کارفرمایی را در حفظ آرامش سیاسی در استان یادآورشد و افزود: توسعه پایدار مازندران در گرو تقویت کارگران و پشتیبانی اصولی از کارآفرینان خلاق و پویا است.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران گفت: شتاب گیری روند طرح های توسعه در مازندران نیازمند تقویت وحدت و انسجام تشکل های کارگری و کارفرمایی است.

 

وی اظهار کرد: کارگران و کارفرمایان سنگربانان عرصه تولید و اشتغال و رونق سرمایه گذاری در کشور به شمار می روند.

 

این مسوول سیاسی افزود: امسال با هماهنگی دولت و تشکل های کارگری و کارفرمایی طرح ویژه رونق تولید در کشور عملیاتی خواهد شد.

print

پاسخی بگذارید