تاریخ: ۲۳:۳۷ :: ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
وصل جریان گاز در ۳۰ درصد جایگاه‌های سی ان جی مازندران

مدیر عامل شرکت گاز مازندران از وصل جریان گاز در ۳۰ درصد جایگاه‌های سی ان جی در استان خبر داد.

به گزارش اقتصاد گستر شمال،مایلی رستمی مدیر عامل شرکت گاز مازندران وضعیت فشار گاز در استان را متعارف توصیف کرد و گفت: در حال حاضر جریان گاز حدود ۴۰ جایگاه سی ان جی استان معادل ۳۰ درصد در راستای کمک به رانندگان خودرو‌های مسافری بین شهری و تاکسی‌های داخل شهر وصل شده است.

او افزود: از آن جایی که سرما و برودت هوای استان‌های کشور همچنان تداوم دارد، خطر شکنندگی افت فشار گاز استان وجود دارد، پس توقع بر این است که مردم مازندران برای کمک به هموطنان همچنان مصرف بهینه و صرفه جویی گاز را ادامه بدهند.

مایلی رستمی گفت: یکی از مهم‌ترین عواملی که می‌تواند این شرکت را در استمرار جریان گاز کمک شایانی کند، صرفه‌جویی حداکثری مردم در مصرف گاز است و تنها با کاهش حداقل یک درجه دمای منزل حدود ۶ درصد در مصرف گاز صرفه‌جویی خواهد شد.
او افزود: اگر مردم مصرف گاز خود را به درستی مدیریت کنند و در زمان کاهش دما از یک وسیله گرمایشی با دمای متعادل استفاده کنند هرگز شاهد افت فشار نخواهیم شد.

طبق دستوررالعمل استانداری مازندران به دلیل برودت هوا به منظور تداوم جریان گاز مشترکان خانگی، از حدود سه هفته قبل علاوه بر این که گاز تمامی سی ان جی‌های استان قطع شد، بسیاری از واحد‌های تولیدی و صنعتی از جمله نیروگاه ها، صنایع چوب و کاغذ، مرغداری ها، گلخانه‌های بزرگ و سالن‌های ورزشی و پذیرایی نیز به سمت سوخت دوم رفتند.

print

پاسخی بگذارید