تاریخ: ۱۱:۵۷ :: ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
پرواز شاهین به مرحله دوم فوتبال ساحلی کشور

شاهین گرجی محله بهشهر به عنوان تیم دوم از گروه نخست مسابقات زیرگروه لیگ یک فوتبال ساحلی باشگاه‌های کشور صعود کرد.

به گزارش اقتصاد گستر شمال،در روز سوم و پایانی گروه نخست مسابقات زیرگروه لیگ یک فوتبال ساحلی باشگاه‌های کشور تیم گرجی محله بهشهر با پیروزی مقابل پرتیکان اصفهان راهی مرحله دوم رقابت‌های مسابقات زیرگروه لیگ یک فوتبال ساحلی باشگاه‌های کشور شد.

تیم شاهین گرجی محله در این بازی با نتیجه ۷ بر ۲ به برتری دست یافت تا با کسب ۶ امتیاز به عنوان دوم به مرحله بعد صعود کند.

تیم ساحل فرح آباد ساری که پیش از این صعودش را حتمی کرده بود، در بازی آخر با حساب ۸ بر ۴ برابر پدیده گلشن بندرانزلی را مغلوب کرد و با ۹ امتیاز، در صدر جدول گروه ایستاد.

مسابقات گروه نخست زیرگروه لیگ یک فوتبال ساحلی باشگاه‌های کشور با شرکت ۴ تیم، ساحل فرح آباد ساری، شاهین گرجی محله بهشهر، پدیده گلشن بندرانزلی و پرتیکان اصفهان مدت ۳ روز در زمین فوتبال ساحلی مجموعه ورزشی داراب ساری برگزار شد.

با اتمام بازی‌های مرحله اول مسابقات زیرگروه لیگ یک فوتبال ساحلی کشور ۸ تیم، مجوز صعود به مرحله دوم را دریافت کردند.

حیات داوود گناوه، ساحل فرح آباد ساری، منطقه آزاد اقتصادی خلیج فارس، شاهین گرجی محله بهشهر، موج گناوه و طوفان طاهرویه سیریک، تیم‌های صعود کننده به این مرحله هستند.

قرعه کشی مرحله دوم بازی‌ها توسط سازمان لیگ فوتبال ساحلی سوم اسفند ماه برگزار می‌شود تا ۸ تیم صعود کننده به ۲ گروه ۴ تیمی تقسیم شده و مسابقات خود را برای معرفی ۴ تیم برتر مرحله نهایی از روز دهم اسفند آغاز کنند.

print

پاسخی بگذارید