مدیر آموزش و پرورش بهشهر
گروه: فرهنگی
تاریخ: ۱۶:۵۰ :: ۱۳۹۸/۰۴/۱۰

 صادق علی بیکی یادآور شد : امروز با نواختن زنگ نمادین پروژه مهر که با حضور خیرین اتفاق می افتد برنامه های این پروژه برای کیفی سازی فضای آموزشی رقم خواهد خورد .

به گزارش اقتصاد شمال ، مدیر آموزش و پرورش بهشهردر مراسم زنگ پروژه مهر در بهشهر و در مدرسه شهید عمرانی با بیان اینکه پروژه مهر می تواند فضایی در خور شان دانش آموزان ایجاد کند ، افزود:جامعه ای که بتواند بستری مناسب برای رشد و توسعه آموزش و پرورش به عنوان پرورش دهنده نسل های آینده ایجاد کند می تواند رشد و توسعه را به خود ببیند .

صادق علی بیکی یادآور شد : امروز با نواختن زنگ نمادین پروژه مهر که با حضور خیرین اتفاق می افتد برنامه های این پروژه برای کیفی سازی فضای آموزشی رقم خواهد خورد .

وی همچنین در جلسه مدیران مدارس بهشهر با بیان اینکه آموزش و پرورش باید مدرسه محور باشد و مدیران باید در برنامه های خود انعطاف داشته باشند تصریح کرد:مدیران مدارس باید با اجرای برنامه ها در مدرسه با خلاقیت و تدبیر خود بتوانند ظرفیت علمی و آموزشی مدرسه را بالا ببرند .

علی بیکی  با بیان اینکه برای رسیدن به موفقیت باید به خوبی چالش ها و آسیب ها را شناسایی و در جهت رفع آن برآییم عنوان کرد:کادر آموزشی مدرسه باید با هم هماهنگ باشند و نظم در اجرای برنامه های مدارس باید از سوی مدیران جدی گرفته شود و از تمامی ظرفیت های مدرسه برای پیشبرد اهداف آموزشی و تربیتی استفاده شود.

مدیر آموزش و پرورش بهشهر با اشاره به اینکه در پروژه مهر ۲۰ مدرسه را برای تعمیر و بازسازی شناسایی کردیم ادامه داد:مشارکت قابل تقدیر خیرین به حدی است که مبالغ قابل توجهی را در این شرایط اقتصادی به بازسازی و ساخت مدارس تخصیص می دهند که این امر خدا پسندانه باید با استقبال مدیران مدارس همراه باشد .

وی با بیان اینکه ستاد اجرایی باید به کار نظارت بپردازد و مدیران مدارس با خلاقیت مدیریتی خود باید بتوانند محیط آموزشی مطلوبی را برای دانش آموزان فراهم آورند خاطر نشان کرد:با ترویج گفتمان مدرسه محوری و پایش مستمر برنامه ها در مدارس و با مدیریت شرایط بحرانی بتوان از ظرفیت های دانش آموزان ،مدارس و اولیا بهره مناسب را برد.

print

پاسخی بگذارید