تاریخ: ۲۰:۲۰ :: ۱۴۰۰/۱۰/۲۲
پیروزی تیم فوتبال شهرداری آستارا برابر قشقایی شیراز

تیم فوتبال شهرداری آستارا در هفته چهاردهم مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور، برابر شهدای قشقایی شیراز با نتیجه ۲ بر یک به پیروزی دست یافت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، بازی تیم فوتبال شهرداری آستارا با تیم قشقایی شیراز عصر چهارشنبه در ورزشگاه وحدت آستارا و با حضور تماشاگر برگزار شد و شهرداری آستارا که از ۲ هفته قبل با سرمربیگری پایان رافت تغییر میان فصلی خود را کلید زد، بعد از هشت هفته باخت و مساوی برابر تیم های مختلف، توانست طعم پیروزی را بچشد.

قضاوت دیدار امروز برعهده محمدباقر پورباقر و کمک هایش بابک خسروی و علی الفتی بود و تیم قشقایی با وجود چند تعویض و فرصت های مختلف گلزنی نتوانست توپی را از دروازه تیم میزبان عبور دهد.

گل های تیم شهرداری آستارا فرشیدپاداش در دقایق ۱۸ و ۲۱ به ثمر رساندند و تک گل تیم شهدای قشقایی شیراز را محمد عابدی در دقیقه ۲۳ وارد دروازه کرد.

شهرداری آستار با پیروزی امروز نتوانست با کسب ۱۷ امتیاز از ۱۴ بازی با ۲ پله صعود در رده یازدهم جدول لیگ دسته یک قرار گیرد. در سوی دیگر اما قشقایی شیراز با این شکست خارج از خانه و با ۲۰ امتیاز در رده هفتم جدول مسابقات قرار گرفت.

پایان رافت سرمربی تیم فوتبال شهرداری آستارا بعد از اتمام بازی در جمع خبرنگاران گفت: امیدواریم با تلاش هیات مدیره، کادرفنی، بازیکنان و با حمایت هواداران تیم شهرداری به روزهای اوج و درخشان خود در لیگ آزادگان برگردد و امیدواریم در بازی بعدی مقابل مس کرمان هم با پیروزی به خانه برگردیم.

وی افزود: از مسئولان انتظار داریم ضمن پشتیبانی مادی و معنوی از تیم شهرداری آستارا زیرساخت های لازم ورزشگاه وحدت نظیر سیستم روشنایی را فراهم کنند تا در ایام ماه مبارک رمضان هم بازی های خانگی به میزبانی ورزشگاه وحدت آستارا برگزار شود.

در مسابقات فوتبال دسته یک کشور ۱۸ تیم حضور دارند و پس از انجام ۳۴ بازی، تیم های اول و دوم جدول جواز حضور در لیگ برتر دوره بیست و دوم را برای سال ۱۴۰۱ کسب خواهند کرد و ۲ تیم انتهای جدول راهی لیگ دسته دوم خواهند شد

بندر مرزی آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و مرز جمهوری آذربایجان واقع شده است و سه هزار و ۵۰۰ ورزشکار در این شهرستان ساماندهی شده اند.‌

print

پاسخی بگذارید