تاریخ: ۱۳:۴۳ :: ۱۴۰۲/۰۲/۲۳
چه کسانی در مازندران برق رایگان می گیرند؟

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران با قدردانی از همکاری و همراهی مشترکان فهیم در تابستان سال گذشته نحوه تخصیص برق رایگان را تشریح کرد.

به گزارش اقتصاد گستر شمال،به نقل از  روابط عمومی شرکت توزیع برق مازندران، سید کاظم حسینی کارنامی با اشاره به پاداش ۲۰ برابری صرفه جویی برق، گفت: در صورتی که مشترکان بتوانند میزان مصرف خود را نسبت به دوره مشابه سال قبل کاهش دهند تا ۲۰ برابر قیمت فروش برق پاداش دریافت می کنند.

وی با بیان اینکه قیمت تقریبی هر کیلوات ساعت برق برابر ۱۰۰ تومان است که در صورت رعایت الگو و کاهش مصرف نسبت به دوره مشابه سال گذشته به ازای هر یک کیلوات ساعت ۲۰۰۰ تومان تخفیف و پاداش تعلق خواهد گرفت اظهار کرد: تفاوتی که طرح پاداش صرفه‌جویی برق با طرح سال گذشته دارد این است که در سال جاری مبلغ پاداش صرفه‌جویی تا ۲۰ برابر افزایش داشته است در حالی که سال گذشته این مبلغ ۵ برابر بود و این طرح شامل همه مشترکان می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران با قدردانی از همکاری و همراهی مشترکان فهیم در تابستان سال گذشته، افزود: در سال جاری اگر مشترکان بتوانند در ماه‌های گرم سال(۱۵ خرداد تا ۱۵ شهریور) مصرف خود را نسبت به دوره مشابه سال قبل کاهش داده و به ۵۰درصد الگوی مصرف برسانند، به ازای هر کیلووات ساعت کاهش مصرف معادل ۲۰۰۰ تومان پاداش گرفته و از دولت بستانکار می‌شوند.

حسینی کارنامی خاطرنشان کرد: استفاده نکردن از دستگاه‌های برقی غیر ضروری، کاهش مصرف در ساعات ۱۴ تا ۲۱ استفاده از وسایل برقی پربازده به ویژه لوازم سرمایشی و کولرهای کم مصرف، خاموش کردن لامپ‌های اضافی، استفاده از دور کند کولر و رعایت دمای آسایش یعنی تنظیم دمای آن روی ۲۴ درجه را از جمله راهکارهای کاهش مصرف برق در تابستان و اختصاص پاداش به مشترکان برشمرد.

print

پاسخی بگذارید