تاریخ: ۱:۴۳ :: ۱۳۹۷/۰۹/۱۲
کلوپ: قصدم بی‌احترامی نبود!

یورگن کلوپ در مورد شادی عجیبش بعد از کسب پیروزی برابر اورتون صحبت کرد.

 سرویس ورزشی اقتصاد شمال:ساعاتی پیش لیورپول با گل عجیب دقیقه ۹۶ اوریگی در دربی مرسی ساید پیروز شد و یورگن کلوپ که بعد از گل تیمش شادی عجیبی نمایش داد به این دلیل از حریف عذرخواهی کرد.

کلوپ گفت: “بابت خوشحالی ام عذرخواهی می کنم و هرگز قصد بی احترامی نداشتم اما این اتفاقی بود که رخ داد. برنامه ام نبود به سمت آلیسون بدوم اما زمانی که قصد توقف داشتم دیگر نزدیک آلیسون بودم و شما فقط باید حالت چشم های او را می دیدید البته خود آلسیون هم از رفتار من شگفت زده شد.

اگر می توانستم حس خودم را توصیف کنم باید کنترلش می کردم و نمی خواهم در این خصوص بهانه گیری کنم. من نمی دانم واکنش اتحادیه فوتبال به رفتار من چه خواهد بود و باید منتظر بمانم. بین هر دو تیم جنگی باور نکردنی بود و طرفین واقعا قصد داشتند فوتبال بازی کنند و ما بازی فوق العاده ای دیدیم.

بازی به شدت پرفشار بود و هر دو تیم شانس هایی داشتند اما عملکرد هر دو دروازه بان فوق العاده بود و در نهایت گل بسیار عجیبی به ثمر رسید.

من نمی توانم چنین ناامیدی را برای حریف متصور شوم اما به هر حال ما در این شب درخشان موفق به کسب پیروزی شدیم. ما قصد داشتیم بازی را کنترل کنیم اما اورتون در ضدحملات بسیار خوب بود و ما نتوانستیم به پشت مدافعان آنها برسیم.”

print

برچسب ها: ,

پاسخی بگذارید