تاریخ: ۲۳:۰۷ :: ۱۳۹۷/۱۲/۲۲
۱۱۰۰متخلف اقتصادی در مازندران نقره داغ شدند

مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران گفت: در اجرای طرح نوروزی، یک هزار و ۱۰۰ متخلف اقتصادی از سوی تعزیرات حکومتی جریمه شدند.

به گزارش اقتصاد شمال،  روابط عمومی تعزیرات حکومتی مازندران، یدالله ملکی افزود: متخلفات اقتصادی طرح نوروزی ۴۲ میلیارد و ۱۱۵ میلیارد ریال جریمه شدند.
وی اضافه کرد: برای تسریع در برخورد با متخلفان اقتصادی در طرح نوروزی شعبه ویژه ای در تعریزات حکومتی تشکیل شد و در کمترین زمان به اتهام این افراد رسیدگی می کند.
به گفته وی آمار برخورد با متخلفان اقتصادی در طرح نوروزی سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل حدود ۱۰ درصد بیشتر شد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران اظهار داشت: در مجموع در سال جاری افزون بر ۱۸ هزار پرونده تخلف اقتصادی در شعب تعزیرات حکومتی در استان تشکیل شد.
ملکی میزان جریمه این متخلفان را افزون بر ۶۴۳ میلیارد ریال اعلام کرد.
وی اضافه کرد: آمار پرونده تخلفات اقتصادی در سال جاری( ۱۱ ماهه ) نسبت به مدت مشابه سال قبل حدود ۲۲ درصد بیشتر شد.
به گفته وی حدود ۶۰ درصد از پرونده تخلفات اقتصادی در مازندران برای سال جاری عدم درج قیمت و گرانفروشی بود.
ملکی از مردم خواست هرگونه تخلفات اقتصادی شامل گرانفروشی، کم فروشی، عرضه کالای قاچاق، خارج شبکه و سایر تخلفات را با شماره ۱۲۴ و یا ۱۳۵ به اطلاع بازرسان سازمان صمت و تعزیرات حکومتی برسانند.
طرح نوروزی برای برخورد با متخلفان اقتصادی با همکاری سازمان صمت و تعزیرات حکومتی، دانشگاه علوم پزشکی و دامپزشکی از اول اسفندماه در مازندران شروع و تا ۱۷ فروردین نیز ادامه دارد.
مازندران با جمعیت سه میلیون و ۲۸۳ هزار نفر افزون بر ۱۳۵ هزار واحد صنفی دارد به طوری که برای هر حدود ۳۰ نفر یک واحد صنفی در این استان فعال است و این در حالیست که میانگین کشوری واحد صنفی برای هر ۱۰۰ نفر یک واحد است.
ایرنا

print

پاسخی بگذارید