تاریخ: ۲۳:۴۳ :: ۱۳۹۸/۰۲/۰۶
۱۴۰ واحد مسکونی خسارت دیده در جویبار به بانک معرفی شدند

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان جویبار گفت: صاحبان ۱۴۰ واحد مسکونی خسارت دیده سیل این شهرستان، برای دریافت تسهیلات تعمیری به بانک های عامل معرفی شده اند.

به گزارش اقتصاد شمال،محسن باقری خسارت سیل در شهرستان جویبار را ۸۳۳ واحد مسکونی اعلام کرد و گفت: ۲۵ واحد مسکونی نیازمند بازسازی مجدد است.
وی با بیان اینکه به تمام این واحدها وام تعمیری و معیشتی تعلق نمی گیرد، افزود: به محض هماهنگی در بانک ها، ما هم نسبت به معرفی مابقی خسارت دیدگانی که می توانند از وام های تعمیری و معیشتی دریافت کنند، اقدام خواهیم کرد.
رئیس بنیاد مسکن شهرستان جویبار مبلغ وام معیشتی و تعمیری را بین ۱۲ میلیون تا ۱۵ میلیون تومان اعلام کرد.
باقری در خصوص وام بلاعوض به خسارت دیدگان سیل در شهرستان جویبار، گفت: تاکنون ۷۳۷ نفر از خسارت دیدگان سیل در این شهرستان وام بلاعوض از مبلغ ۲ میلیون تا پنج میلیون تومان دریافت کرده اند.
وی با بیان اینکه در این شهرستان یک مورد پی کنی در روستای انارم انجام شده است، افزود: تاکنون آواربرداری در یک واحد مسکونی در روستای لاریم انجام شده و بعد از مساعد شدن شرایط آب و هوایی نسبت به آواربرداری در یک واحد مسکونی در روستای لاریم و یک واحد مسکونی دیگر هم در روستای انارمرز اقدام خواهیم کرد.
رئیس بنیاد مسکن شهرستان جویبار در خصوص تحویل سیمان رایگان بین خسارت دیدگان سیل در این شهرستان ، گفت که تاکنون ۶۶۰ پاکت سیمان رایگان بین خسارت دیدگان این شهرستان توزیع شده است.
سیل اواخر اسفندماه گذشته و ۱۲ فروردین ماه ۹۸حدود یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان به بخش های کشاورزی، مسکونی و زیربناهای استان مازندران خسارت زد.

ایرنا

print

پاسخی بگذارید