گروه: اقتصادی
تاریخ: ۲۳:۳۶ :: ۱۳۹۹/۰۶/۰۵

فعالیت ۲ واحد تولیدی راکد شهرک صنعتی سلمانشهر از توابع شهرستان عباس آباد امروز چهارشنبه همزمان با چهارمین روز هفته دولت از سر گرفته شد.

به گزارش ایرنا ، تولید در این واحدها که در زمینه تولید درب و پنجره یو پی وی سی و سنگ بری فعالیت داشتند ، از پنج سال پیش متوقف شده بود. این واحدها پس از واگذاری به سرمایه گذار جدید ، خط تولیدشان به عصاره مالت تغییر یافت.

رئیس اداره صنعت ، معدن و تجارت عباس آباد در آیین آغاز فعالیت شرکت تولیدی عصاره مالت که با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مازندران برگزار شد ، گفت : برای راه اندازی این واحد تولیدی سرمایه گذار آن حدود ۴۵ میلیارد تومان بدون دریافت تسهیلات هزینه کرده است.

صادقعلی قنبری افزود : این واحد تولیدی که ظرفیت تولید سالانه ۶ هزار تن محصول را در سال دارد از پروژه های اقتصاد مقاومتی است چرا که دارای مشکلات دیگر از جمله در زمینه زیست محیطی و بهداشتی بود که با طرح در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید ، رفع شد.

وی با اعلام این که تولیدات این شرکت در ساخت انواع نوشیدنی مانند آب میوه و نوشابه مصرف دارد ، گفت که با بهره برداری از این واحد تولیدی فرصت اشتغال برای دست کم ۵۰ نفر فراهم شده است.

print

پاسخی بگذارید