رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران
تاریخ: ۱۹:۰۶ :: ۱۴۰۲/۰۳/۲۷
۶۵ درصد اعتبارات مازندران به ۶ دستگاه اجرایی اختصاص یافت

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران گفت: ۶۵ درصد اعتبارات استان مختص ۶ دستگاه و مجموع اعتبارات بین ۶۶ شهرداری و ۶۳ دستگاه اجرایی توزیع شده است و بیشترین تخصیص اعتبار مربوط به بنیاد مسکن، آب و فاضلاب و راهداری است که بیشترین پروژه‌ها را به خود اختصاص دادند.

به گزارش اقتصاد گستر شمال ،فرج الله فتح الله پور امروز ۲۷ خرداد ماه در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان با بیان اینکه ظرفیت‌های مختلف برنامه و بودجه شامل تبصره ۳ است، اظهار کرد: استفاده از سرمایه‌گذاری خارجی و فایناس در این تبصره اشاره شد و دستگاه‌های اجرایی باید از این ظرفیت استفاده کنند.

وی افزود: در تبصره ۶ نیز موضوع ظرفیت‌های بودجه ۱۴۰۲ مورد بررسی قرار گرفته است زیرا ظرفیت‌های مهمی برای تحقق بودجه وجود دارد که باید از آن بهره گرفته تا بتوانیم طرح‌ها را تکمیل کنیم.

فتح الله پور با بیان اینکه بیشترین اعتبار به میزان ۵۵۱ میلیارد تومان در حوزه حمل و نقل جاده‌ای استان تخصیص داده شده است، تصریح کرد:  آب منطقه ۳۸۸ میلیارد تومان، جهاد کشاورزی کشاورزی ۲۷۵ میلیارد تومان، راه و شهرسازی ۲۴۰ میلیارد تومان و شرکت آب و فاضلاب ۲۰۵ میلیارد تومان و بنیاد مسکن ۱۷۸ میلیارد تومان اعتبارات تصویبی را به خود تخصیص داده است.

این مسئول افزود: در بخش شهرداری‌ها بیشترین اعتبارات مربوط به شهرداری بهشهر به میزان ۱۱۰ میلیارد تومان و بعد از آن شهرداری نوشهر و قائم شهر بوده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران ادامه داد:  از دو هزار و ۴۶۰ پروژه هزار و ۵۶۰ پروژه احداثی است که هزار و ۸۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای آن درنظر گرفته شده است.

print

پاسخی بگذارید