گروه: ورزشی
تاریخ: ۲۳:۵۳ :: ۱۳۹۸/۰۵/۰۷

مهران فیض امام دوست والیبالیست گیلانی عضو تیم ملی جوانان قهرمان جهان عصر دوشنبه هنگام ورود به رشت مورد استقبال قرار گرفت.

در مراسم استقبال از مهران فیض امام دوست  در ورزشگاه شهید عضدی رشت  علاوه بر حضور جامعه ورزش والیبال ، مسئولان اداره کل ورزش و جوان گیلان و تعدادی از مسئولان استانی و مسئولان شهرستان رشت نیز حضور داشتند.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان گیلان در حاشیه مراسم استقبال از این والیبالیست گیلانی اظهار داشت: مهران فیض امام دوست جوان خوش آتیه و یکی از ورزشکاران شایسته ورزش استان گیلان است که به همراه تیم ملی والیبال جوانان افتخار بزرگی را کسب کردند.

مریم بخشی افزود: البته با زحماتی که مسئولان هیات والیبال استان گیلان کشیده اند، باید منتظر اتفاقات بهتری در رشته والیبال باشیم و به طور حتم در آینده نزدیک شاهد والیبالیست هایی همچون فیض امام دوست در گیلان خواهیم بود.

وی ادامه داد: با توجه به برنامه هایی که در دست انجام است و با حمایت های مسئولان هیات والیبال گیلان، امیدواریم دربخش بانوان نیز شاهد ورزشکارانی در سطوح بالای تیم های ملی  و  افتخار آفرینی بانوان والیبالیست در رقابت های جهانی باشیم.

شهردار رشت نیز در مراسم استقبال از ورزشکار گیلانی تیم ملی والیبال جوانان گفت: افتخار می کنم که به عنوان شهردار این شهر در خدمت ورزشکارانی همچون مهران فیض امام دوست هستم و از مسئولان نیز تشکر می کنم که چنین مراسم استقبالی را برپا کرده اند.

ناصر حاج محمدی افزود: با داشتن چنین قهرمانان بسیار خرسندم و به طور حتم شهرداری رشت خود را مکلف می داند که در خدمت ورزش گیلان باشد به خصوص در ورزش پایه و همگانی که ورزش همگانی در نهایت منجر به ورزش قهرمانی خواهد شد.

شهردار رشت ادامه داد: باید با سرمایه گذاری مناسب در ورزش های پایه ، تعداد ورزشکاران نخبه و برجسته را در گیلان و به خصوص در شهر رشت افزایش دهیم و در این زمینه شهرداری همه گونه همکاری را با جامعه ورزش انجام خواهد داد.

یکی از اعضای شواری اسلامی شهر رشت نیز در این مراسم استقبال اظهار کرد: امیدوارم که هر روز شاهد افتخارآفرینی جوانان گیلانی و جوانان ایرانی در میادین مختلف  بین المللی و پیشرفت ورزشکاران گیلانی در مقاطع مختلف باشیم.

محمدحسن عاقل منش افزود: البته تلاش مسئولان باعث شده تا مشکلات ورزشکاران به حداقل کاهش یابد و با تلاش و همت ورزشکاران نیز شاهد افتخارآفرینی آنان در میادین مختلف جهانی هستیم که یکی از این ورزشکاران شایسته، مهران فیض امام دوست ورزشکار شهرستان رشت است که به همراه تیم ملی والیبال جوانان ایران قهرمان جهان شد.

رئیس هیات والیبال استان گیلان نیز در مراسم استقبال از فیض امام دوست اظهار کرد: این جوان خوب گیلانی درخشش بسیار خوبی در تیم ملی داشته که این درخشش بیشتر مرهون زحمات خود وی و خانواده اش بوده که سختی های زیادی را تحمل کردند.

محسن خاکزاد افزود: خوشبختانه مهران فیض امام دوست به همراه تیم ملی والیبال جوانان ایران خوش درخشیدند و برای اولین بار مقام قهرمانی جهان را کسب کردند و امیدوارم که درخشش این والیبالیست گیلانی در تیم ملی ادامه یابد و به زودی شاهد حضور وی در تیم ملی بزرگسالان باشیم.

وی اضافه کرد: البته کسب این قهرمانی آنقدر ارزنده بود که تمامی مسئولان کشور حتی مقام معظم رهبری پیام تبریک برای این قهرمانی فرستادند که این خود جای خوشحالی دارد که این جوانان توانستند با تلاش و همت و کوشش خود دل مردم و مسئولان کشور را شاد کنند.

مهران فیض امام دوست والیبالیست گیلانی به همراه تیم ملی والیبال جوانان ایران موفق به کسب مقام قهرمانی رقابت های جوانان جهان  در کشور بحرین شد  تا برای اولین بار تیم ملی والیبال جوانان ایران روی سکوی قهرمانی جهان قرار گیرد.

print

پاسخی بگذارید