گروه: اقتصادی
تاریخ: ۲۳:۴۲ :: ۱۳۹۸/۰۶/۰۲
افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۳۶۲ طرح عمرانی گرگان در هفته دولت

همزمان با نخستین روز از هفته دولت، ۳۶۲ طرح عمرانی و اقتصادی گرگان با ۶۰۲۶ میلیارد ریال اعتبار و ایجاد فرصت شغلی برای ۴۱۰ نفر افتتاح و یا علمیات ساخت آن آغاز شد.

به گزارش اقتصاد گستر شمال،فرماندار گرگان روز شنبه در این مراسم گفت: از مجموع این طرح ها، ۳۳۷ پروژه با اعتبار ۲۶۸۶ میلیارد ریال و اشتغالزایی ۳۶۵ نفر افتتاح و ساخت مابقی طرح ها با پیش بینی ۳۳۴۲ میلیارد ریال اعتبار و ایجاد ۴۵ نفر فرصت شغلی آغاز خواهد شد.

محمد حمیدی اظهار داشت: این پروژه ها توسط ۲۷ دستگاه انجام می شود که شرکت برق منطقه ای با ۳۴۵ میلیارد ریال اعتبار، بیشترین بخش در حوزه اعتبارات، شرکت مخابرات با ۴۴ پروژه، دارای بیشترین افتتاحیه هستند.

فرماندار گرگان همچنین به تلاش برای حل مشکل کمبود آب شرب این شهرستان اشاره کرد و گفت: تسریع در تکمیل و بهره برداری از سد شصت کلاته با ظرفیت تامین ۳۰۰ لیتر آب بر ثانیه، بخش عمده ای از مشکل آب شرب این شهرستان را برطرف خواهد کرد.

وی همچنین بر ضرورت افزایش سرانه فضای آموزشی این شهرستان تاکید کرد و گفت: متوسط سرانه فضای آموزشی جهان هشت مترمربع، ایران پنج مترمربع و گلستان ۴.۵ مترمربع است اما این قم در گرگان ۲.۵ مترمربع و نیازمند کوشش فراوان برای رفع کمبودها و رسیدن به استانداردهای کشوری و جهانی است.

print

پاسخی بگذارید