گروه: اقتصادی
تاریخ: ۲۳:۱۴ :: ۱۳۹۸/۰۶/۰۳
بهره‌برداری از ۸۲ طرح عمرانی و اقتصادی در آزادشهر آغاز شد

بهره برداری از ۸۲ پروژه عمرانی و اقتصادی آزادشهر و نیز شروع عمیات اجرایی ۹ طرح عمرانی دیگر بامجموع هزینه ۳۰۰ میلیارد ریالی توسط دولت و بخش خصوصی دراین شهرستان به مناسبت هفته دولت آغاز شد.

به گزارش اقتصاد گستر شمال، در مراسم متمرکز بهره‌برداری و شروع عملیات اجرایی پروژه‌های هفته دولت در آزادشهر که روز یکشنبه درمحل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استاندار گلستان درسخنانی با تبریک هفته دولت (۲ تا ۸ شهریور)، یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر را گرامی داشت.

علی نذیری با بیان اینکه مدیریت شهید رجایی در ایام کوتاه مسوولیت او می تواند سرمشق مدیران قرار گیرد، گفت: امروز مدیران بایستی با صداقت، احترام در گفتار و رفتار نسبت به مردم، دلگرمی را در بدنه جامعه و بین مردم تزریق نمایند.

وی افزود: جمهوری اسلامی از ابتدای پیروزی تا الان پیشرفت های زیادی در بخش‌های مختلف داشته‌ است که این موضوع سبب نگرانی قدرت‌های جهانی شده و آنها تلاش دارند به هر ترفندی جلوی این پیشرفت‌ها را بگیرند.

به گزارش ایرنا، فرماندار آزادشهر هم در این مراسم با اشاره به افتتاح و کلنگ زنی ۹۱ پروژه عمرانی و اقتصادی در این شهرستان گفت: از مجموع طرح های قابل افتتاح شهرستان، ۶۶ پروژه عمرانی است که در جهت تقویت زیرساخت ها و ارتقای سطح کیفی آن صورت گرفته و توانسته رضایت نسبی مردم را فراهم نماید.

سیدرسول حسینی افزود: افتتاح ۱۶ طرح اقتصادی با اشتغالزایی ۶۸ نفر که مهمترین پروژه آن بهره برداری از سیلوی ۶۰ هزار تنی گندم است نیز می تواند نگرانی های موجود در زمینه انبار و نگهداری این محصول استراتژیک در شهرستان را رفع نماید.

وی همچنین خواستار توجه ویژه مدیران استانی و ملی برای تکمیل مجتمع بزرگ فرهنگی آزادشهر شد و اضافه کرد: چند پروژه بسیار بزرگ  اقتصادی که اشتغالزایی قابل توجهی دارد نیز در این شهرستان آماده بهره برداری است که درایام هفته دفاع مقدس افتتاح می‌شوند.

به گزارش ایرنا، نماینده مردم دو شهرستان آزادشهر و رامیان درمجلس شورای اسلامی هم در این مراسم گفت: با آنکه در ۴۰ سال عمر انقلاب اسلامی، تحریم‌ها و سختی‌هایی از سوی دشمنان بر مردم وارد شده اما عزم ملت راسخ‌تر از قبل بر مدار ولایت استوار بوده و این می تواند شکوه و عظمت ایران را به نمایش بگذارد.

علیرضا ابراهیمی افزود: درحال حاضر سیستم قضایی بشدت مبارزه با فساد را در دستور کار خود دارد و این موضوع درحالی است که فساد سیستماتیک نفود خود را آغاز کرده و این برخوردها می تواند امیدبخش باشد.

وی با یادآوری کلاهبرداری میلیاردی شرکت پرهام در آزادشهر بیان کرد: این شرکت با جذب میلیاردها ریال از سرمایه شهروندان این شهرستان ضربه سنگینی وارد کرد که امید می‌رود با پیگیری‌های قضایی، مالباختگان هرچه سریعتر به اموال و دارایی های خود برسند.

به گزارش ایرنا، در این مراسم از برخی مدیران فعال آزادشهر در حادثه سیل و رانش زمین روزهای آغازین امسال، با اهدای لوح سپاس قدردانی شد.

شهرستان آزادشهر با افزون بر ۹۴ هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.

print

پاسخی بگذارید