تاریخ: ۱۴:۴۷ :: ۱۴۰۰/۱۰/۲۶

تیم فوتبال داماش گیلان که هم‌اینک در صدر جدول مسابقات لیگ دسته سوم کشور قرار دارد، طی هفته های اخیر با مشکلات متعددی از جمله خطر از دست دادن حامی مالی خود در پی رفتار غیرحرفه‌ای ۲ نفر از بازیکنانش روبه‌رو است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، تیم فوتبال داماش گیلان تابستان امسال با خرید امتیاز تیم دسته سومی کانیاو اشنویه آذربایجان غربی، در فصل جدید رقابت‌های این لیگ حضور یافت و  هم‌اینک نیز در صدر جدول رده بندی گروه خود قرار دارد.

در ابتدای فعالیت داماش، داریوش نصیری مالک این باشگاه ، اسماعیل شاد را به عنوان مدیرعامل باشگاه داماش برگزید که مدیرعامل جدید باشگاه داماش نیز، ابتدا محمد مختاری کاپیتان چند سال اخیر تیم را به عنوان سرمربی انتخاب کرد و پس از آن ، فرزاد سیری به عنوان سرپرست و مدیر اجرایی داماشی ها برگزیده شد.

هم اکنون نیز تیم فوتبال داماش گیلان با انجام ۹ بازی و کسب ۱۷ امتیاز در صدر جدول گروه دوم این مسابقات قرار دارد و با توجه به اینکه این رقابتها با حضور ۱۳ تیم در هر گروه و به صورت دوره‌ای انجام می‌شود، شانس صعود داماش به مرحله دوم بسیار زیاد است.

البته تیمهای ستارگان سرخ تهران نیز با ۱۵ امتیاز و ستارگان سیمرغ البرز نیز با انجام ۱۰ بازی و کسب ۱۵ امتیاز در تعقیب داماش برای صدرنشینی و صعود به مرحله دوم هستند اما با توجه به اینکه فقط سه بازی تا پایان این مرحله باقی مانده و از طرف دیگر ، ۲ تیم از هر گروه به مرحله دوم لیگ دسته سوم صعود می‌کنند، شانس داماش برای صعود  بسیبار زیاد است.

حاشیه سازی رفتار غیرحرفه‌ای 

اما طی هفته گذشته اسماعیل شاد مدیرعامل این باشگاه از سمت خود استعفا داد که پس از چند روز این استعفا مورد قبول مالک باشگاه قرار گرفت و قرار است تا چند هفته آینده، مدیرعامل جدید این باشگاه نیز مشخص شود.این در حالی است که مشکلات داماش فقط منوط به استعفا و کناره‌گیری مدیرعامل این باشگاه نیست، زیرا در آخرین بازی این تیم در لیگ دسته سوم، ۲ بازیکن داماش بر روی تبلیغات پیراهن خود، بخشی از این تبلیغات را که نام بندرانزلی را داشت با چسب مخدوش کردند.

این عمل و کار نسنجیده این ۲ بازیکن ، باعث حواشی زیادی شد و مطالب دور از شان در فضای مجازی را به همراه داشت که گرچه مسئولان باشگاه داماش این ۲ بازیکن را به کمیته انضباطی فرا خواندند اما اقدام آنها مشکلات زیادی را برای داماش به همراه خواهد داشت.

طبق شنیده‌ها سازمان منطقه آزاد بندرانزلی از حمایت کننده مالی اصلی باشگاه داماش درخواست کرده که حمایت خود را قطع کند و به همین دلیل تیم داماش مجبور است در بازی آینده خود، با پیراهن دیگری که فاقد تبلیغات این شرکت باشد، در زمین حضور یابد.

رجزخوانی خارج از گود درد مضاعف داماش 

مدیر روابط عمومی باشگاه داماش گیلان نیز در خصوص مسایل و حاشیه‌های پیش آمده در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با وجود اینکه این عمل بازیکنان داماش هیچگونه توهینی به مردم بندرانزلی و باشگاه ملوان نشده بود، اما این اقدام غیرحرفه‌ای به هیچ‌وجه مورد تایید باشگاه فرهنگی ورزشی داماش گیلان نیست.

مازیار اصغرزاده افزود: به همین دلیل کادر مدیریتی و کمیته انضباطی باشگاه داماش روز جمعه گذشته و در یک روز تعطیل، جلسه فوق‌العاده‌ای در دفتر باشگاه با حضور ۲ بازیکن مدنظر برگزار کرد و تذکرات لازم به بازیکنان داده شد.

وی به مطالب منتشرشده در فضای مجازی نیز اشاره کرد و گفت: مطالب منتشر شده در فضای مجازی با هدف شانتاژ رسانه‌ای بوده است که متاسفانه برخی از متولیان با موج‌سواری از رجزخوانی سنتی فوتبالی رشت و انزلی، دنبال کسب محبوبیت در کارزارهای سیاسی هستند که مقتضی است از بیان اینگونه اظهارات تفرقه افکنانه پرهیز کنند.

مدیر روابط عمومی باشگاه داماش خاطرنشان کرد: همچنین در این خصوص، اسپانسر مالی باشگاه هیچگونه نقشی در این اتفاقات نداشته و هدف این حامی مالی، فقط حمایت از فوتبال استان گیلان است.

با توجه به مشکلات پیش آمده، باید منتظر ماند تا تیم فوتبال داماش در سه بازی آینده خود چه نتایجی را کسب خواهد کرد و آیا جواز حضور در مرحله نهایی لیگ دسته سوم را کسب خواهد کرد؟

از سوی دیگر به زودی مدیرعامل جدید این باشگاه نیز معرفی می‌شود و باید مشاهده کرد که مدیرعامل جدید چه واکنشی را به قطع همکاری حامی مالی خواهد داشت اما طرفداران داماش انتظار دارند و امیدوارند که این مسئله حاشیه‌ای تاثیری در روند نتیجه‌گیری داماش نداشته و این مشکلات برطرف شود تا این نماینده گیلان با قدرت در لیگ حضور یافته و سرانجام جواز حضور در لیگ دسته دوم را کسب کند.

print

پاسخی بگذارید