تاریخ: ۲۱:۰۵ :: ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
۵۸ پروژه دهه فجر در تنکابن افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود

فرماندار تنکابن گفت که ۵۸ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۶۸ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان دهه فجر در این شهرستان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

به گزارش اقتصاد گستر شمال به نقل از  ایرنا ، سید امیر حسینی جو روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود : در دهه فجر امسال ۳۹ پروژه در حوزه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۱۱۹ میلیارد و ۸۶۰ میلیون تومان ،هشت پروژه در حوزه ارتباطاات با اعتبار ۱۲ میلیارد تومان و سه پروژه در حوزه ورزش و درمان با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۶۰ میلیون تومان افتتاح یا کلنگ زنی می شود.

وی همچنین افتتاح سه پروژه در حوزه اقتصادی با اعتباری بالغ بر ۱۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و  پنج پروژه در حوزه انرژی با اعتبار ۹۵۸ میلیون تومان را از دیگر برنامه های دهه فجر نام برد.

حسینی جو اظهار داشت : افتتاح دور برگردان کمربندی تنکابن ، پروژه مسکن محرومین ده واحدی ، دبواره سازی منطقه رانشی روستای تودارک ، یادمان شهدای گمنام شهر شیرود و گازرسانی به دهستان دو هزار را از پروژه های شاخص در این ایام است.

وی تصریح کرد : این اقدامات در شرایطی صورت گرفت که پروژه جدیدی تعریف نشد و تلاش داشتیم تا پروژه های نیمه تمام را به پایان برسانیم.

فرماندار تنکابن گفت : نباید دهه مبارک فجر را تنها به افتتاح پروژه ها اختصاص دهیم و بلکه باید در این ایام باشکوه دستاوردها و اهداف انقلاب به نسل امروز که انقلاب شکوهمند ایران را در سال ۵۷ ندیده اند تبیین شود.

وی یادآور شد : تمامی برنامه های دهه مبارک فجر با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی انجام خواهد شد.

print

پاسخی بگذارید