مدیرعامل شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران خبرداد
تاریخ: ۱۵:۱۴ :: ۱۴۰۲/۰۵/۰۳
افزایش ۶۵ درصدی تولید کاغذ ایرانی

تولید کاغذ در بزرگترین کارخانه تولید کاغذ ایرانی ۴ ماه نخست امسال ۶۵ درصد بیشتر بود.

به گزارش اقتصاد گستر شمال ،امید نیک‌نژاد مدیرعامل شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران گفت: بیش از ۱۲ هزار و ۷۰۰ تن کاغذ تحریر ۴ ماه نخست امسال در این شرکت تولید شده است که در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۶۵ درصد بیشتر است.

او افزود: این افزایش تولید در حالی رقم خورده است که برخی تنگنا‌ها و مشکلات در سر راه تولید خصوصاً تامین مواد اولیه مورد نیاز وجود داشت.

مدیرعامل شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران با بیان اینکه با تمام توان از برنامه‌های دولت برای خودکفایی در تولید کاغذ ایرانی حمایت می‌کنیم، از حمایت‌های معاون اول رئیس جمهور و تاکید ویژه رئیس جمهور به وزرای مربوطه قدردانی کرد و ادامه داد: عزم جدی کارکنان این شرکت با وجود تنگنا‌ها و مشکلات موجود، ادامه مسیر تولید کاغذ چاپ و تحریر مورد نیاز کشور است .

او گفت: افزایش تولید کاغذ تحریر با وجود محدودیت ورود چوب و محدودیت مصرف برق نشان‌دهنده اهتمام این کارخانه به تحقق شعار سال، منویات رهبری و حل مشکل جامعه فرهنگی کشور است.

نیک نژاد از مسؤلان مرتبط خواست به منظور برداشتن محدودیت مصرف برق و تامین نقدینگی مورد نیاز خط تولید، حمایت بیشتری داشته باشند.

شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران در ساری قرار دارد و با ظرفیت تولید ۱۷۵ هزار تن کاغذ شامل ۹۰ هزار تن کاغذ روزنامه و چاپ و تحریر و ۸۵ هزار تن کاغذ فلوتینگ بزرگترین تولید کننده کاغذ در ایران است.

شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران امسال بعنوان واحد برتر گروه صنایع سلولزی، چاپ و نوشت افزار کشور انتخاب شد.

print

پاسخی بگذارید