تاریخ: ۱۶:۵۲ :: ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
برنامه‌های «روز مازندران» مردمی برگزار شود

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران با اشاره به شعار دولت مبنی بر واگذاری امور به مردم گفت: برنامه های امسال "روز مازندران"‌به مجموعه های مردمی سپرده شود.

به گزارش اقتصاد گستر شمال ،به نقل از  خبرنگار ایرنا،قاسم عزیززاده گرجی روز شنبه در جلسه بزرگداشت روز مازندران در ساری افزود: مردمی شدن فعالیت ها و پرهیز جدی از تصدی گری دستگاه‌های اجرایی، این زمینه و بستر را فراهم می کند تا رویداد روز مازندران مطابق میل و پسند مخاطبان جامعه اجرا شود و حتی در گرایش بیشتر جامعه به حضور در این مراسم نیز تاثیر گذارد.

وی فراگیرشدن برنامه های روز مازندران در سطوح مختلف جامعه را به عنوان دیگر برنامه ریزی ها و اهداف برنامه امسال این روز برشمرد و ادامه داد: در برنامه ریزی ها باید به گونه ای عمل شود که برنامه های متناسب با ذائقه مردم هر منطقه در شهرها و روستاهای مازندران اجرا شود البته خیلی از برنامه های محوری این روز در روستاها اجرا خواهد شد.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران با اشاره به نامگذاری سالروز تشکیل حکومت شیعی در دیار علویان با عنوان روز مازندران، گفت:‌ با این نامگذاری این روز به هویت اصلی خود برگشته است.

وی، روز مازندران را بهانه ای برای شناساندن ظرفیت های ناشناخته و کمتر شناخته شده استان برشمرد و افزود: برنامه های تبیینی جدی با نگاه به داشته های سنتی در قالب های متفاوت هنری در این وادی می تواند یاری گر باشد و نباید برنامه ها به سمتی برود که سخنرانی صِرف باشد.

عزیزاده گرجی اظهارداشت:‌ از مسوولان و مدیران این انتظارمی رود تا با حمایت و راهبری ضمن بهره گیری از اقدامات شاخص و برجسته سال‌های گذشته، طرح ها و ایده های نو را در برنامه های این روز اجرا کنند.

print

پاسخی بگذارید