تاریخ: ۱۰:۰۳ :: ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
وضعیت جوی مازندران در هفته جاری چگونه خواهد بود؟

هواشناسی مازندران با اشاره به خروج تدریجی سامانه بارشی از بعدازظهر امروز شنبه، پیش‌بینی کرد که آسمان این استان از فردا یکشنبه تا پایان روز چهارشنبه هفته جاری صاف و با افزایش نسبی دما همراه باشد.

به گزارش اقتصاد گستر شمال ،به نقل از خبرنگار ایرنا،‌طبق پیش‌بینی هواشناسی از امروز -شنبه- به تدریج با کاهش ناپایداری‌های جوی، از تراکم ابرها نیز کاسته خواهد شد و از روز یکشنبه تا روز جهارشنبه هفته جاری جو استان پایدار و دمای هوا نیز روند افزایشی را در پیش خواهد گرفت.

هواشناسی مازندران پیش‌بینی کرد که از روز پنجشنبه هفته جاری با ورود سامانه جدید که با بارش باران و وزش باد نیز همراه است، دمای هوا نیز کاهش خواهد یافت و بارش‌ها در مناطق غرب استان نیز از شدت بیشتری برخوردار خواهد بود.

جدول پیش‌بینی پنج روزه هواشناسی مازندران نشان می‌دهد که با گرم‌تر شدن هوا در چند روز آینده، میانگین دمای هوا در شهرهای ساحلی و جلگه‌ای مازندران از ۱۹ تا ۲۰ درجه سانتی‌گراد بالای صفر در طی امروز، با چند درجه افزایش در روز چهارشنبه بین ۲۵ تا ۲۷ درجه سانتی‌گراد بالای صفر در نوسان خواهد بود و این افزایش محسوس دما در مناطق مرکزی و شرقی محسوس‌تر خواهد بود.

میانگین دمای هوا در مناطق کوهستانی و ارتفاعات مازندران نیز از ۱۲ تا ۱۵ درجه سانتی‌گراد بالای صفر در روز جاری با چند درجه افزایش در روز چهارشنبه، بین ۱۹ تا ۲۵ درجه سانتی‌گراد بالای صفر در نوسان خواهد بود.

print

پاسخی بگذارید