تاریخ: ۲۱:۰۴ :: ۱۳۹۷/۱۲/۰۶
نماینده مردم گرگان و آق قلا: قیمت گوشت کاهش می‌یابد

نماینده مردم گرگان و آق قلا و سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی گفت که شیوه‌ جدید توزیع گوشت قرمز موجب کاهش قیمت‌ها شده و ادامه این روند می تواند فشار وارده بر اقشار کم درآمد جامعه را کم کند.

به گزارش اقتصاد شمال، از خانه ملت، نورمحمد تربتی نژاد به تلاش دولت برای توزیع گوشت وارداتی به منظور تنظیم بازار اشاره و اظهار کرد: گوشت‌های وارداتی با ارز 4200 تومانی باید در اختیار اقشار کم‌درآمد جامعه قرار گیرد.
وی بیان داشت: در هفته های اخیر دولت دام زنده و گوشت قرمز زیادی به کشور وارد کرد و در این شرایط نباید شاهد کمبود در بازار باشیم.
نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم مهار قاچاق دام از کشور به منظور کنترل بازار گفت: گوشت جزو اقلام اساسی است و باید این محصول در اختیار تمامی اقشار باشد و اگر دولت بتواند با راهکارهای مناسب آن را بر اساس ارز 4200 تومانی توزیع کند؛ قیمت ها کنترل خواهد شد.
تربتی نژاد افزود: دولت همواره اعلام می کند که در انبار گوشت به اندازه کافی و مورد نیاز جامعه ذخیره کرده و امیدواریم شاهد بهبود وضعیت توزیع و عرضه کالاهای اساسی از جمله گوشت قرمز در کشور باشیم.

print

پاسخی بگذارید