دیرکل میراث فرهنگی مازندران
تاریخ: ۲۱:۱۳ :: ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
اقامت مسافران در مازندران از ۴.۵ میلیون نفر شب گذشت

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران از ثبت چهار میلیون و ۵۷۶ هزار و ۸۸۲ نفر شب اقامت مسافران در تعطیلات اخیر در این استان خبر داد.

صادق برزگر روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، این میزان ثبت اقامت در مازندران از تاریخ ۲۲تا تا پایان روز ۲۴شهریور ماه همزمان با تعطیلات تابستانه اخیر است.

وی ادامه داد :همچنین در این مدت حدود۵۰۰ هزار مسافر و گردشگر از اماکن تاریخی و جذاب مازندران بازدید کردند.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران با اشاره به اجرای طرح های نظارتی بر فعالیت اماکن اقامتی و پذیرایی استان خاطرنشان کرد که در این مدت ۲۳۲ مورد بازرسی از تاسیسات گردشگری استان انجام شده است.

وی ادامه داد : از ابتدای امسال تاکنون ۷۵ میلیون و ۴۶۳هزار و ۹۹۰ نفر شب اقامت مسافر در مازندران ثبت شد.

برزگر مازندران با اشاره به پیش بینی حجم بیشتر حضور مسافران از اقصی نقاط کشور در این استان گفت : برای این منظور هماهنگی های لازم برای میزبانی از خیل عظیم مسافران از سوی دستگاه های اجرایی عضو ستاد خدمات سفر مازندران صورت گرفته است.

مدیرکل میراث فرهنگی مازندران ادامه داد :‌برای این منظور پیش از آغاز موج سفرهای پایان تابستان به مازندران جلسه ای به ریاست معاون سیاسی، ‌امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران به عنوان مسول ستاد خدمت سفر و دستگاه های اجرایی عضو این ستاد برگزار شد و تصمیم گیری و برنامه ریزی لازم برای این مهم صورت گرفته است.

print

پاسخی بگذارید