گروه: اقتصادی
تاریخ: ۲۳:۳۴ :: ۱۳۹۸/۰۵/۲۶
اجرای پروژه‌های مهم سرمایه‌گذاری در کلانشهر رشت

رئیس شورای اسلامی رشت از اجرای پروژه‌های مهم سرمایه‌گذاری در این کلانشهر ظرف ۴۵ روز آینده خبر داد.

به گزارش  اقتصاد گستر شمال،اسماعیل حاجی پور روز شنبه در جمع خبرنگاران در صحن شورای اسلامی کلانشهر رشت با بیان این که هماهنگی های لازم برای جلب سرمایه گذار انجام شده، اظهار داشت: پروژه های مهمی را با همکاری اعضای شورای اسلامی و شهرداری رشت ظرف ۴۵ روز آینده آغاز می کنیم و خبرهای خوشی در این باره خواهیم داشت.

وی با تاکید بر این که بایستی با آغوش باز از سرمایه گذار استقبال کنیم، خاطر نشان کرد: همین که سرمایه گذار وارد شورا و شهرداری شد بایستی به استقبال او برویم و نباید پشت درب شورا منتظر بماند.

رئیس شورای اسلامی کلانشهر رشت با بیان این که هنرماست تا سرمایه گذار جلب کنیم، تصریح کرد: سرمایه گذار نیازمند امنیت روانی است و همه بایستی با تعامل و همکاری این مهم را برای سرمایه گذاران در کلانشهر رشت مهیا کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش در جمع خبرنگاران با تاکید بر این مطلب که قطعا توسعه و پیشرفت در رشت نیازمند آرامش و همدلی است، اظهار داشت: در مقابل افرادی که هجمه وارد می کنند، پاسخ نمی دهیم بلکه کار می کنیم.

وی با بیان این که بایستی پاسخگوی سئوالات به حق مردم باشیم، خاطر نشان کرد: بزرگترین وظیفه اعضای شورا خدمت به مردم است، شادی مردم خوشحالی ما و غصه آنها غم ماست و ما اعضای شورای اسلامی به عنوان نمایندگان مردم بایستی برای پیشرفت شهرمان تلاش کنیم.

رئیس شورای اسلامی رشت اظهار داشت: تمام تلاشمان را برای ارتقاء وضعیت این کلانشهر به کار می گیریم، البته در این راه نیازمند همکاری اعضای شورای اسلامی، مدیران ، سازمان های مردم نهاد و غیره هستیم، همه بایستی دست به دست هم بدهیم و به تنهایی تحت هیچ شرایطی نخواهیم توانست مشکلات شهر را مرتفع کنیم.

جلسه فوق العاده شورای اسلامی کلانشهر رشت امروز (شنبه) به علت عدم حضور تعدادی از اعضای شورا برگزار نشد؛ جلسه عادی شورا عصر دوشنبه هفته جاری برگزار می شود.

شورای اسلامی کلانشهر رشت، ۱۱ عضو دارد.

رشت حدود ۷۰۰ هزار نفر جمعیت ثابت دارد که در طول روز به یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر می رسد.

ایرنا

print

پاسخی بگذارید