تاریخ: ۸:۲۳ :: ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
کشف کود شیمیایی و سموم کشاورزی قاچاق در مازندران

جانشین انتظامی مازندران از کشف سموم و کود شیمیایی و ادوات کشاورزی قاچاق به ارزش بیش از ۳۰ میلیارد ریال در شهرستان ساری خبر داد.

به گزارش اقتصاد گستر شمال  از پایگاه اطلاع رسانی پلیس مازندران، سردار سید موسی حسینی روز شنبه گفت: در پی دریافت گزارش‌های مردمی مبنی بر فروش غیر قانونی و قاچاق کود شیمیایی و سموم کشاورزی و شناسایی انبار پخش پس از بررسی اطلاعاتی، موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

وی افزود: با انجام تحقیقات میدانی صحت گزارش‌های دریافتی برای پلیس محرز و پس از هماهنگی قضائی کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز این پلیس و کارشناسان اداره صمت شهرستان ساری به محل اعزام شدند.

جانشین انتظامی مازندران گفت: ماموران در بازرسی از انبار موصوف مقدار هشت تن کود شیمیایی و یک هزار و ۱۰۸ کیلوگرم سموم کشاورزی و ۳۲ دستگاه ادوات کشاورزی قاچاق دپو شده کشف که بنابر اعلام نظر کارشناسان ارزش تقریبی کود شیمیایی کشف شده ۳۰ میلیارد ریال برآورد شد و انبار موصوف نیز در سامانه تجارت و انبارها نیز ثبت نبود در این رابطه پرونده تشکیل و تحویل مراجع قضائی شد.

سردار حسینی با اشاره به اینکه مبارزه بی امان با پدیده شوم قاچاق از اولویت‌های این پلیس بوده از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه موارد مشکوک، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

print

پاسخی بگذارید