تاریخ: ۱۲:۲۵ :: ۱۴۰۳/۰۶/۲۸
۶۴ خانه ورزش روستایی در مازندران راه‌اندازی شد

معاون توسعه ورزش همگانی اداره کل ورزش و جوانان مازندران، از راه‌اندازی و تجهیز ۶۴ خانه ورزش روستایی طی یک‌سال گذشته در سطح استان خبر داد.

به گزارش اقتصاد گستر شمال اسماعیل پهلوان در حاشیه جلسه مشترک روسای هیات‌های روستایی و بازی‌های بومی منطقه شرق مازندران، در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا گفت: اداره کل ورزش و جوانان مازندران  برای کمک به تجهیز و راه‌اندازی خانه‌های ورزش روستایی در سال جدید، همانند سال گذشته برنامه‌ریزی کرده است.

وی افزود: اولویت راه‌اندازی و تجهیز خانه‌های ورزش روستایی در مناطق کم‌برخوردار و بدون امکانات ورزشی استان است.

معاون توسعه ورزش همگانی اداره کل ورزش و جوانان مازندران، توسعه ورزش‌های بومی و محلی را در گرو تربیت نیروی انسانی کارآمد دانست و تصریح کرد: توسعه ورزش‌های بومی و محلی در این حوزه با تربیت نیروی انسانی کارآمد در دو بخش مربیگری و داوری همراه خواهد شد.

پهلوان ادامه داد: هیات روستایی و بازی‌های بومی و محلی استان باید به مباحث آموزشی اعم از برگزاری کلاس‌های مربیگری و داوری ورزش‌های بومی و محلی تمرکز داشته باشد.

وی یادآور شد: امید است، از این طریق بتوان ضمن آموزش صحیح، موجبات توسعه، نشر و تقویت هویت بومی و محلی را فراهم کرد.

معاون توسعه ورزش همگانی اداره کل ورزش و جوانان مازندران با تاکید بر این‌که یکی از رسالت‌های مهم کار این حوزه، ایجاد شور و نشاط اجتماعی در میان شهروندان استان است، یادآور شد: برگزاری جشنواره‌های فرهنگی و ورزشی به مناسبت‌های مختلف، نقش مهمی در ایجاد شور و نشاط در جامعه خواهد داشت.

print

پاسخی بگذارید