بدهی ۷۰۰ هزار دلاری به کارلوس
تاریخ: ۲۰:۵۱ :: ۱۳۹۷/۰۵/۱۳

رئیس فدراسیون فوتبال ضمن تشریح آخرین وضعیت مذاکرات این فدراسیون با سرمربی تیم ملی گفت: دو مشکل اساسی در این راه وجود دارد که امیدواریم هر چه زودتر بتوانیم آنها را حل کنیم.

مراسم بدرقه تیم فوتبال امید ایران برای حضور در هجدهمین دوره بازیهای آسیایی به میزبانی جاکارتا عصر شنبه با حضور مسئولان فدراسیون فوتبال در هتل آکادمی برگزار شد.

مهدی تاج در حاشیه این مراسم با تاکید بر اینکه به واسطه نتایج خوب تیم های ملی در رده های مختلف حال فوتبال خوب است گفت: از همه کسانی که برای تیم امید زحمت کشیدند تشکر می کنم. امید زیادی به این تیم داریم و امیدواریم بتواند در بازیهای آسیایی قهرمان شود.

رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به حضور این تیم با شرایط سنی کمتر از سایر تیم ها در بازیهای آسیایی گفت: به نظرم تصمیم درستی در این مورد گرفته شد که باید از همه کسانی که حمایت کردند تا تیم زیر ۲۱ سال راهی بازیهای آسیایی شود تشکر کنیم. قطعا این تیم برای حضور در بازیهای مقدماتی  المپیک باتجربه تر خواهد شد.

وی همچنین با اشاره به مشکلات ارزی که برای تامین دستمزد کارلوس کی روش وجود دارد گفت: تاکنون سه بار برای پرداخت بدهی فدراسیون به کی روش اقدام کرده ایم اما هر بار به خاطر مشکلاتی که وجود دارد این پول به حساب فدراسیون برگشت خورده است.

رئیس فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: حدود ۷۰۰ هزار دلار به کی روش بدهکار هستیم که این مبلغ را تامین کرده ایم اما برای پرداخت به کی روش مشکل داریم. این یکی از دو مشکلی است که می تواند در همکاری فدراسیون با سرمربی تیم ملی تاثیرگذار باشد.

مهدی تاج در مورد دومین مشکلی که باعث ایجاد نگرانی برای کی روش شده است گفت: ایشان تاکید دارد که تکلیف سربازی هفت بازیکن تیم ملی مشخص شود. ما هم در حال رایزنی و نامه نگاری هستیم که این مشکل را حل کنیم. دغدغه درستی است که در حال گردش کار اداری است و امیدوارم حل شود.

رئیس فدراسیون فوتبال در پاسخ به این پرسش که تکلیف ادامه همکاری کی روش با تیم ملی ایران چه زمانی مشخص می شود گفت: طبیعتا در حال رایزنی و مذاکره با کی روش هستیم تا به توافق نهایی برسیم اما همانطور که گفتم در این راه دو مشکل اصلی وجود دارد که باید حل شود.

تاج ادامه داد: فدراسیون فوتبال تمام تلاشش را خواهد کرد که شرایط ادامه همکاری با کی روش را فراهم کند اما باید سایر نهادها هم در این زمینه به فدراسیون کمک کنند. کما اینکه امروز در نشستی با مسئولان وزارت امور خارجه به دنبال حل مشکلات ارزی برای پرداخت بدهی به کی روش بودیم.

وی در پاسخ به این پرسش که اگر کی روش به هر دلیلی نتواند با تیم ملی ایران ادامه همکاری دهد چه تدبیری برای سرمربی بعدی خواهید داشت گفت: فدراسیون فوتبال مرتب در حال فکر کردن است و قبل از این هم نشان داده که تصمیمات نکویی گرفته است. این بار هم قطعا تصمیم نکویی خواهیم گرفت.

مهدی تاج در پاسخ به این پرسش که بالاخره چه زمانی تکلیف کی روش با تیم ملی ایران به طور رسمی مشخص خواهد شد گفت: قطعا زمانی که اردوهای تیم ملی آغاز شود این تیم سرمربی خواهد داشت.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد پیشنهاداتی که کی روش از کشورهای مختلف دارد گفت: به هر حال من هم خبرهایی در این زمینه شنیده ام اما امیدوارم مشکلاتی که سر راه ما و کی روش قرار دارد برطرف شود تا بتوانیم به کارمان ادامه دهیم.

print

پاسخی بگذارید