تاریخ: ۲۳:۵۱ :: ۱۳۹۹/۰۵/۲۲

دور رفت فصل جدید لیگ برتر فوتبال ساحلی با حضور ۱۲ تیم در سه استان آغاز شد که بندرانزلی در استان گیلان میزبان این دوره از مسابقات است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، دور رفت فصل جدید لیگ برتر فوتبال ساحلی  با حضور ۱۲ تیم  در سه گروه چهارتیمی آغاز شده که شهرهای یزد، ساری و بندر انزلی میزبانی این دوره از مسابقات را برعهده دارند.

در پایان این دوره از مسابقات تیم های اول و دوم،  و دو تیم از بهترین تیم های سوم و در مجموع ۸ تیم به مرحله بعد راه پیدا می کنند و بر اساس برنامه ریزی های انجام شده دور برگشت این مسابقات در شهریور ماه امسال برگزار می شود.

در روز نخست این دوره از رقابت ها دو تیم فوتبال ساحلی منطقه آزاد چابهار و شهرداری بندرعباس به مصاف هم رفتند که در نهایت با توجه به نتیجه تساوی ۳ بر ۳ در وقت قانونی مسابقه، شهرداری بندرعباس توانست در نهایت با ضربات پنالتی ۶ بر پنج تیم فوتبال منطقه آزاد چابهار را شکست دهد.

در شب دوم این رقابت ها نیز تیم پارس جنوبی بوشهر در دومین دیدار خود به مصاف شهرداری بندرعباس رفت که در پایان توانست ۶ بر ۴ شهرداری بندر عباس را در وقت قانونی شکست دهد و با کسب ۶ امتیاز در صدر جدول گروه اول مسابقات قرار بگیرد.

در ادامه این رقابت ها تیم شاهین خزر رودسر به مصاف تیم منطقه آزاد چابهار رفت که توانست با نتیجه ۴ بر ۳  نخستین پیروزی خود را در دور رفت رقابت ها ثبت کند.

آخرین بازی دور رفت گروه اول عصرپنج شنبه با حضور هر چهار تیم برگزار می شود .

print

پاسخی بگذارید