تاریخ: ۱۹:۲۰ :: ۱۳۹۹/۰۷/۲۷

تیم فوتبال جوانان بنیادکار پره سر با برتری برابر حریفش در نیمه نهایی لیگ دسته اول گیلان به رقابت های لیگ برتر راه یافت.

مسئول روابط عمومی هیات فوتبال استان گیلان عصر یکشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تیم فوتبال جوانان بنیادکار پره سر در مجموع دو دیدار رفت و برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ دسته اول گیلان برابر تیم سایپا گیلان به برتری رسید تا به رقابت های لیگ برتر صعود کند.

علیرضا وهابی افزود: تیم فوتبال جوانان بینادکار پره سر در دیدار برگشت از مرحله نیمه نهایی لیگ دسته اول جوانان  گیلان با نتیجه پرگل چهار بر سه برابر تیم جوانان پاس گیلان به برتری دست یافت و با توجه به اینکه بازی رفت این دو تیم نیز با نتیجه مساوی یک بر یک خاتمه یافته بود، تیم بنیادکار پره سر با پیروزی در دیدار برگشت به لیگ برتر جوانان صعود کرد.

وی ادامه داد: پیش از این نیز، تیم فوتبال جوانان پاس گیلان با برتری در دو دیدار رفت و برگشت برابر حریفش در مرحله نیمه نهایی لیگ دسته اول جوانان گیلان، موفق به صعود به رقابت های فوتبال لیگ برتر جوانان استان گیلان شده بود.

در رقابت های فوتبال لیگ دسته اول جوانان باشگاه های استان گیلان ۱۶ تیم در دو گروه با هم رقابت کردند که در نهایت دو تیم برتر هر گروه به مرحله نیمه نهایی راه یافته و تیمهای برتر مرحله نیمه نهایی نیز به لیگ برتر صعود کردند.

همچنین در پایان رقابت های فوتبال لیگ دسته اول نوجوانان استان گیلان نیز، تیم های فرهنگ و ایثار آستارا و صنعت چای رودسر موفق به صعود به لیگ برتر نوجوانان گیلان شدند.

print

پاسخی بگذارید