مدیرعامل بنیاد برکت خبر داد
تاریخ: ۲۰:۴۴ :: ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
سرمایه گذاری ۱۰ تا ۱۵ هزار میلیارد تومانی بر اقتصاد دریا

ترکمانه گفت: امسال یکی از اصلی ترین اولویت های ما تمرکز بر اقتصاد دریا محور و امنیت غذایی است.

محمد ترکمانه گفت: ظرفیت های بسیار خوبی در حوزه درگاه های اینترنتی فراهم شده است و ما از این ظرفیت ها می توانیم در حوزه اشتغال و قرض الحسنه با ایجاد مدل تامین مالی جدید استفاده کنیم .

 

او می‌گوید: امسال بر دو موضوع اقتصاد دریا محور و امنیت غدایی تمرکز کرده ایم و حدود ۱۰ تا ۱۵ هزار میلیارد تومان در این بخش سرمایه گذاری کرده ایم.

 

مدیرعامل بنیاد برکت ادامه داد: زنجیره آبی ، اقتصاد دریایی ، آبزیان و شیلات زنجیره سبز کشاورزی و استفاده از دانش روز و افزایش متراژ گلخانه را امسال به صورت ویژه پیگیری خواهیم کرد چراکه این اقدامات به صورت خرد قابل توسعه است.

 

ترکمانه گفت: تا پایان امسال امیدوار هستیم اتفاقات خوبی را رقم بزنیم و باید از فناوری های روز دنیا استفاده کنیم چرا که این اقدامات از جمله پروژه های است که در آن سود آوری وجود دارد و امسال در این بخش برنامه های خوبی را تعریف کرده ایم.

 

به گفته او، مجموعه سداد تامین مالی و اتفاقا خوبی را رقم زده است.

 

ترکمانه همچنین در خصوص اقدامات صورت گرفته در مجمع خیرین مدرسه ساز و اشتغال کشور گفت: در مجمع خیرین مدرسه ساز به دنبال آن هستیم که از طریق منابع مالی خیرین در حوزه اشتغال زایی فعالیت های صورت گیرد و در دو هفته آینده اولین جلسه آن برگزار می شود.

 

مدیرعامل بنیاد برکت گفت: سرمایه گذاری خوبی و مشترکی هم بین شرکت های سرمایه گذاری و شرکت های هوش مصنوعی که مسئله را حل کند ایجاد شده که از طریق آن بتوانیم در این حوزه برنامه ریزی لازم را انجام دهیم.

print

پاسخی بگذارید