تاریخ: ۲۳:۰۳ :: ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
اردوی تیم ملی قایقرانی بانوان کشور در بندرانزلی تمدید شد

اردوی تیم ملی قایقرانی آبهای آرام بانوان کشور به مدت حدود یک ماه دیگر در بندرانزلی تمدید شد.

مدیر روابط عمومی اداره ورزش و جوانان استان گیلان روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: اولین مرحله اردوی تدارکاتی پس از همه‌ گیری ویروس کرونا برای حضور در مسابقات انتخابی المپیک   از روز ۲۶ آبان ماه  تا ۱۵ آذر ماه در تالاب بین المللی انزلی برگزار شد.

مرتضی ورزلدوست افزود:  با صلاحدید کادر فنی، این اردو تمدید شد و نفرات حاضر در اردوی تیم ملی قایقرانی آبهای آرام بانوان کشور باید تا روز دهم دی ماه سال جاری تمرینات آماده سازی خود را زیر نظر مربیان تیم ملی ادامه دهند.

وی ادامه داد: الناز شفیعیان و تانیا کارگرپور از گیلان در بخش کایاک و زیبا سماک‌ حرفه، آتنا رئوفی و پریسا محمدزاده از گیلان در بخش کانوکانادایی نفرات حاضر در مرحله جدید اردوی تیم ملی قایقرانی آبهای آرام بانوان کشور هستند.

وی بیان کرد:  با نظر کمیته فنی آبهای آرام ، مهسا آذری از گیلان، مینا عبداللهی و هدیه کاظمی از هرمزگان، هدیه خیرآبادی و سمن سلطانی از تهران ورزشکارانی که خارج از اردو تمرین می‌کردند، در تست اردو شرکت خواهند کرد و در صورت تایید کادر فنی، به نفرات حاضر در این اردو اضافه خواهند شد.

ورزلدوست اضافه کرد: اردوی تیم ملی آبهای آرام بانوان با هدف حضور در مسابقات کسب سهمیه المپیک توکیو در بندرانزلی آغاز شده که در  این اردو، تست PCR ملی‌پوشان، مربیان و عوامل دست‌اندکار انجام شد تا نفرات حاضر در اردو مشکلی از نظر  ویروس کرونا نداشته باشند.

مدیر روابط عمومی اداره ورزش و جوانان گیلان خاطرنشان کرد: گیلان از قطب های رشته قایقرانی است و قایقرانان و مربیان ارزنده ای از این استان در دو بخش زنان و مردان در تیم های ملی حضور دارند که همه ورزشکاران حاضر در  این اردو نیز از گیلان هستند.

print

پاسخی بگذارید