تاریخ: ۱:۱۵ :: ۱۳۹۷/۰۹/۲۱

اسامی برندگان چهارمین دوره مسابقه عکاسی محرم توسط بانک ایران زمین اعلام شد.

به گزارش اقتصاد شمال به نقل از  روابط عمومی بانک ایران زمین، در مسابقه عکاسی «محرم ایران زمین» که از تاریخ ۲۴ شهریور لغایت ۸ آبان ماه ۱۳۹۷ برگزار شد، حدود ۵۰۰ نفر با ارسال ۳۰۰۰ تصویر با موضوع محرم ما را همراهی ‏کردند.

در آخرین مرحله از داوری این مسابقه از ۱۵۰ تصویر برگزیده سه تصویر به عنوان تصاویر اول تا سوم انتخاب شدند.

? نفرات برتر عبارتند از:
نفر اول: عرفان سامان فر
نفر دوم: مهدی هادی پور
نفر سوم: محمود رضا معین پور

همچنین تصاویر ارسالی از طرف آقایان امیر حسین کمالی، رضا محمدی، عبدالرحمان مجرد، حسین دلقندی، مهدی کرمی، علیرضا رمضانی، حسین یونسی، عباس مشهدی آقایی و خانم آزاده اکبری نیز به عنوان آثار شایسته تقدیر انتخاب شدند که از طرف بانک ایران زمین، یک لوح تقدیر و یک کارت هدیه دو میلیون ریالی به آنها اهدا خواهد شد.

لازم به ذکر است نحوه برگزاری مراسم اختتامیه و اهداء جوایز بزودی از طریق کانال بانک ایران زمین اطلاع رسانی خواهد شد.

اعلام اسامی برندگان دومین مسابقه رادیو آوای ایران زمین

همچنین در دومین مسابقه رادیو آوای ایران زمین که با استقبال بی نظیر شما همراه بود، شاهد مشارکت ۱۵۰۰ نفر از مخاطبین رادیو آوای ایران زمین و صفحات مجازی بانک ایران زمین بودیم.

سوال این مسابقه عبارت بود از شاهنامه در چه قالبی سروده شده و به چه کسی تقدیم شده؟ که پاسخ آن در قالب مثنوی و به شاه سلطان مسعود غزنوی بود، که تینا توکلی شیراجی، مجتبی حسین پور، افسانه فیض عارفی، مصطفی رهگذر، پروانه معزز از میان ارسال کنندگان پاسخ صحیح به قید قرعه به عنوان برندگان این مسابقه انتخاب شدند. ضمن تبریک به این برندگان امیدواریم در مسابقات آینده ما شما برنده باشید!

برای شرکت در مسابقات ما عضو کانال بانک ایران زمین شوید.
http://t.me/izbank

print

پاسخی بگذارید